اخبار

در آغاز سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار شد؛

دیدار مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز

دیدار مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز
ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با ابراهیم حاجی دولو مدیر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز و اساتید این دانشگاه دیدار نمود.
دادرس در گفت ‌و گو با خبرنگار روابط عمومی، هدف از این دیدار را استفاده از پتانسیل دانشگاه و شرکت‌‌های دانش بنیان در راستای تولید و تجاری سازی ایده ها و کار آفرینی برشمرد.
 
وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، دو موضوع دانش بنیان و اشتغال آفرین، بر مقوله تولید که در سال‌های پیش مورد تاکید بوده، افزوده شده اند که به‌طور قطع در راستای ایجاد نوآوری، خلاقیت و توسعه اقتصاد کشور خواهند بود. 
 
دادرس افزود: در این باره شرکت ایده پردازان صنعت فولاد نیز، نیازمند توجه به مباحث کار آفرینی و دانش بنیان می باشد، زیرا وجود خلاقیت و نوآوری در صنایع مختلف، عوامل ایجاد اشتغال زایی و توسعه ی اقتصادی کشور می‌باشند. 
 
وی در ادامه گفت: یک شرکت برای پویایی، باید دانش بنیان بوده و از این توانایی برای ارائه و تحلیل ایده ها، ساخت و تجاری سازی آن ها برای تولید محصول یا ارائه خدمات استفاده نماید. 
 
دادرس در توصیف کارآفرینی گفت: کارآفرینی درک همه جانبه و بهره برداری از فرصت ها است. کارآفرین شخص یا سازمانی است که با استفاده بهینه از منابع کشور برای خلق ارزش و ایجاد اشتغال برای تمامی افرادی که در یک منطقه جغرافیایی به‌سر می‌برند، فعالیت می‌کند. بر همین اساس در این جلسه که با حضور مدیر دانشکده‌ فنی و مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز و هیات همراه برگزار شد، از آنان خواسته شد که با توجه به شعار سال، در تمام حوزه‌های دانش‌بنیان با این شرکت همکاری نمایند. 
 
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به تاکید مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه‌ای میان دانشگاه و شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، در تمامی حوزه‌ها، با دانشگاه ارتباط گرفته شود که این مهم مورد استقبال مدیر دانشکده‌ فنی و مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز قرار گرفت. بنابراین با وجود ایده‌های این شرکت و دانشی که در دانشگاه شهید چمران اهواز وجود دارد و همچنین با هم افزایی این دو نهاد در آینده به نتایج اقتصادی و تجاری موثر خواهیم رسید. شایان ذکر است اجرای طرح های اقتصادی، باعث ایجاد اشتغال شده و عبارت کارآفرینی را معنا می‌بخشند. 
 
مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد در پایان با تشکر از تلاش و زحمات کارکنان این شرکت، سالی پر از امید، نشاط و پیروزی را برای گروه فولاد خوزستان آرزو نمود.
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۳۰۳
کد خبر : ۱,۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید