اخبار

تقدیر نماینده ولی فقیه از تلاش شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز از تلاش شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر کرد.
تقدیر نماینده ولی فقیه از تلاش شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
به گزارش روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با مدیرعامل و مسئولان شرکت فولاد خوزستان گفت: پیشنهاد می‌شود با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه و شرکت فولاد خوزستان، به گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار، تجهیزات ساختمانی از قبیل: سیمان، ماسه، آجر و غیره برای بازسازی این مناطق کمک رسانی شود. 
 
حجت الاسلام میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز در این جلسه گفت: با توجه به آغاز فصل گرما در استان خوزستان، نیاز است چند نقطه از شهرستان اهواز، کارگاه‌های کوچک تعمیر کولر دایر شده و همانند سال گذشته با همکاری حوزه مقاومت بسیج شرکت فولاد خوزستان گروهی برای این امر در نظر گرفته شود و با کمک این مجموعه امکان تعمیر کولرهای ساکنان مناطق کم‌ برخوردار فراهم شود.
 
بر پایه این گزارش، مقرر شد که با الگویی که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ارائه می‌شود، مقدار مصالح ساختمانی اهدایی به گروه‌های جهادی مشخص و با همکاری شرکت فولاد خوزستان در اختیارشان قرار گیرد.
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۰۹
تعداد بازدید : ۲۷۷
کد خبر : ۱,۵۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید