اخبار

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی:

تولید پایدار در شرکت فولاد خوزستان، جهاد است

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان، تولید پایدار در این مجموعه را جهاد دانست.
تولید پایدار در شرکت فولاد خوزستان، جهاد است
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات شرکت فولاد خوزستان، تولید پایدار را جهاد دانست.
 
جلسه یادشده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حجت الاسلام موسی بهاءالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی، ولی مهدی پور جانشین مدیر روابط عمومی و ائمه جماعات نمازخانه‌های شرکت فولاد خوزستان، ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در مهمانسرای کوثر مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.
 
تقوی در جلسه یاد شده با اشاره به جهاد تبیین گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص جهاد تبیین، روحانیون نقش موثری در این زمینه می توانند ایفا نمایند.
 
وی افزود: تولید پایدار در شرکت فولاد خوزستان، نمونه بارز جهاد است. بیان و ترویج سبک زندگی اسلامی، با تلاش مستمر از سوی روحانیون به ثمر خواهد نشست. 
 
وی در پایان با تشکر از تلاش روحانیون شرکت فولاد خوزستان، ابراز امیدواری نمود، سال جاری سالی همراه با موفقیت، سلامتی و پیشرفت برای خانواده بزرگ فولاد خوزستان باشد.
 
در ادامه حجت‌الاسلام موسی بهاءالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی گفت: ۲۳ طرح فرهنگی در مصوبات شورا برای ماه مبارک رمضان جاری در نظر گرفته شده است که در حال اجرا می باشد. 
 
وی افزود: با فروکش شدن سویه کرونا، مسجد، نمازخانه‌ها و حسینیه‌های شرکت دوباره بازگشایی شده‌اند و نماز جماعت و برنامه های فرهنگی در حال اجراست.
 
بهاءالدینی تصریح نمود: تمامی ما مدیون اسلام، انقلاب و شهدا هستیم و امیدواریم که خادمان مفیدی برای کارکنان تلاشگر و خانواده بزرگ فولاد باشیم. 
 
در پایان ولی مهدی پور جانشین مدیر روابط عمومی گفت: با وجود هجمه فرهنگی از سوی بیگانگان، نیاز است که روحانیت معزز به سراغ کارکنان در محل کار رفته و برای تبیین مباحث دینی با آنان به گفت و گو بنشینند.
 
گفتنی است، در این جلسه ائمه جماعات به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه فرهنگی پرداختند.

۷۶

۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۳۳
تعداد بازدید : ۶۸۲
کد خبر : ۱,۵۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید