اخبار

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان:

موفقیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات آسیایی آرزوی قلبی کارکنان است

موفقیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات آسیایی آرزوی قلبی کارکنان است
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان، دهم فروردین ماه محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه به همراه عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در بازدید نوروزی از باشگاه فولاد خوزستان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: فوتبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در کشور است. در خطه‌ی جنوب جذابیت این رشته دوچندان است. شرکت فولاد خوزستان، افتخار دارد، با ساخت ورزشگاه پیشرفته شهدای فولاد خوزستان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش و پهلوانی ایفا کند. تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر افتخارات بسیاری به دست آورده است.
 
وی در ادامه گفت: موفقیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات آسیایی آرزوی قلبی کارکنان و مردم شریف خوزستان است. برای آماده‌سازی و حضور با صلابت تیم در رقابت‌های آسیایی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. 
 
در ادامه حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، با دیدگاه حرفه‌ای به فوتبال و با حمایت همه‌جانبه شرکت فولاد خوزستان، علاوه بر تیم‌داری در رده‌ی بزرگسالان، در رده‌های مختلف پایه به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. حاصل این رویکرد، کسب رتبه‌های برتر و قهرمانی در رده‌ی سنی نونهالان تا امید و بزرگسالان و تربیت فوتبالیست است.
 
گرشاسبی در ادامه گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته، نماینده کشور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی است. مسابقات مقدماتی از ۱۸ فروردین ماه به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود. امید که با  تلاش بازیکنان و کادر فنی و دعای خیر کارکنان مجموعه فولاد خوزستان و مردم شریف خوزستان، نتایج شایسته‌ای کسب کنیم.
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰
تعداد بازدید : ۲۹۳
کد خبر : ۱,۵۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید