اخبار

با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) انجام شد؛

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان

با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان، هشتم فروردین با حضور حجت‌الاسلام میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، عباسعلی تقوی معاون‌ منابع انسانی و امور اجتماعی، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان برگزار شد.
 
در ابتدا حجت‌الاسلام میرعلایی ضمن عرض تبریک اعیاد و سال نو اظهار داشت: بسیج به برکت انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به منظور پیگیری آرمان‌های اسلام و ولایت فقیه تشکیل شد. با برکت وجود امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ وجه حاکمیتی اسلام به همگان نمایان شد.
 
فرصتی که در دست ماست غبطه‌ی انبیاء و اولیا را به همراه داشته است. امروز به برکت انقلاب اسلامی اسلام واقعی در معرض است. فرصت امروز حاصل  تلاش در طول تاریخ از زمان حضرت آدم تا خاتم (ص)  است.  
 
وی در ادامه گفت: به فرموده‌ی حضرت امام خمینی (ره) حفظ انقلاب از حفظ امام زمان (عج) هم واجب‌تر است. امام زمان هم جان می‌دهد که حکومت اسلامی حفظ شود.  بسیجیان باید تلاش کنند که انقلاب اسلامی حفظ شود. بسیج معروف به تکلیف‌گرا است. باید با توجه به شرایط زمانه سکوت کنیم و یا فریاد بزنیم. بسیجی گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه است. باید اقتدار اسلامی در جهان حفظ شود. به لطف خدا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باعث شده از بسیاری از منازعات علیه کشور پرهیز شود. خدمات ارزنده‌ای که از سوی توکلی زاده فرمانده‌ی فعلی انجام شد، قابل تقدیر است. 
 
در ادامه حمیدرضا توکلی زاده ضمن تشکر از حضور اعضای شورای حوزه گفت: در مدتی که مسئولیت خدمت‌گذاری در کنار دیگر اعضای شورا بر عهده‌ام بود، سختی‌های بسیاری بر دوستان تحمیل شد. قدردان تلاش‌های بی‌شائبه‌ی دوستان هستم. به لطف خداوند و همیاری مدیریت، در مدت حضور علاوه بر انجام برنامه‌های محول شده، نسبت به ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی ۵ ساله با توجه به گام دوم انقلاب اقدام شد. امیدوارم، خداوند عاقبتمان را ختم به شهادت کند.
 
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان ضمن تبریک عید نوروز اظهار داشت: باید منویات رهبری در پیام نوروزی مدنظر بگیرم. با توجه به اینکه نام‌گذاری سال‌های اخیر بر محور اقتصاد است، مسئولیت مان را سنگین‌تر می‌کند.
 
تقوی با بیان این جمله که تشکیل شجره بسیج به فرمان حضرت امام (ره) نشان از درایت ایشان بوده، افزود: بسیج در سال ۱۳۵۸ و پیش از شروع جنگ تحمیلی سازمان دهی شد، این دوراندیشی نشان از درایت و اشراف امام (ره) بود. بسیج در زمانه‌های حساس در میدان بوده و به بهترین شکل ممکن تهدید‌ها را بی‌اثر کرده است. بسیج یعنی برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، یاری‌دهنده و جهاد. وظیفه‌ی بسیج، جهاد در جنگ دیروز و جهاد تبیین امروز است. 
 
وی در پایان گفت: به فرموده‌ی مقام معظم رهبری همه‌ی آحاد ملت اعضای بسیج هستند‌. بسیج در شرایط مختلف یاری‌گر است. سیل، زلزله و حضور فعالانه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تنها بخشی از فعالیت‌های ماندگار است. جهاد در فولاد خوزستان تولید است. بسیج و بسیجی باید در کنار مدیریت و کارکنان به تولید کمک کند. از فرمانده جدید هم انتظار می‌رود به مانند آقای توکلی زاده در کنار تولید باشد. تلاش مدیرعامل و هیات مدیره در تلاش‌ند که تولید بدون‌وقفه ادامه داشته باشد. ان شاءالله همدلی و همراهی بسیج به مانند گذشته ادامه داشته باشد.
 
در ادامه غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان ضمن تبریک به فرمانده حوزه شهید بقایی گفت: افتخار دارم پاسدار باشم و در کنار رزمندگان و بسیجیان خدمت کنم. خدمات ارزنده‌ی حوزه شهید بقایی در زمان فرماندهی آقای توکلی زاده کم‌نظیر بود. اوج هنرنمایی حوزه بسیج در جریان برگزاری انتخابات بود. پیشگیری از شیوع کرونا، واکسیناسیون، زلزله اندیکا، سیل و امنیت مدیون تلاش‌های بسیج و مدیریت فرمانده حوزه شهید بقایی است. فعالیت‌های فرهنگی بسیج نقش پررنگی داشت. به فرمانده‌ی جدید خیرمقدم عرض می‌کنیم و  امید که به مانند گذشته شاهد خدمات ارزنده‌ی باشیم.
 
در پایان مراسم تکریم و معارفه، از سوی حجت‌الاسلام میرعلایی حکم فرماندهی حوزه شهید بقایی به پاسدار مهدی علی‌دادی تفویض و با اهدای لوح از خدمات حمید توکلی زاده تقدیر شد.
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵
تعداد بازدید : ۷۱۶
کد خبر : ۱,۵۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید