اخبار

در آستانه‌ی نیمه شعبان رقم خورد؛

عبور شرکت صنعت فولاد شادگان از تولید اسمی

تولید شرکت صنعت فولاد شادگان در آستانه‌ی نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) برای اولین بار از ظرفیت اسمی عبور کرد.
عبور شرکت صنعت فولاد شادگان از تولید اسمی
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان محمود لندی رئیس هیات مدیره شرکت صنعت فولاد شادگان با اعلام این خبر افزود: در آستانه‌ی نیمه‌ی شعبان و با تلاش بی‌وقفه‌ی کارکنان زحمتکش و مدیران جهادی در ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ با عبور از تولید هشتصد هزار تُن آهن اسفنجی، شرکت صنعت فولاد شادگان برای اولین بار توانست از تولید اسمی عبور کند.
 
وی در ادامه گفت: این موفقیت در شرایطی به دست آمد که در مقطعی از سال محدودیت‌های برق تابستانی و گاز زمستانی، تولید این شرکت را تحت تاثیر قرار داده است. قابل ذکر است بالاترین تولید فولاد شادگان در سال ۱۳۹۹ به میزان ۶۷۰ هزار تُن بوده است. این موفقیت را به تمامی کارکنان تلاشگر فولاد شادگان، مدیریت محترم شرکت فولاد خوزستان، ریاست محترم هیات عامل ایمیدرو و‌ مدیرعامل محترم شرکت ملی فولاد به دلیل حمایت‌های بی‌ دریغ تبریک عرض می نمایم.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، فولاد شادگان یکی از هشت طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار است. بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن اهن اسفنجی ساخته شده است. طرح توسعه‌ی فولاد شادگان که با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجراست، احداث کارخانه فولادسازی است. این شرکت از سال ۱۳۹۶ شروع به تولید کرده و برای ۱۷۰۰ تَن به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.
 
گفتنی است، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت فولاد شادگان تولید آهن اسفنجی با فناوری ایرانی (PERED) است.

شادگان

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۴۹
تعداد بازدید : ۴۷۴
کد خبر : ۱,۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید