اخبار

عیدی شرکت فولاد خوزستان ‌به دانش آموزان فولادی؛

آیین اهدای تجهیزات کمک‌ آموزشی به هنرستان شهدای فولاد

کورش مودت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان توجه به مهارت‌آموزی و توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای را اساس سند آموزشی کشور خواند و افزود: قدردان تلاش‌ و کوشش شرکت فولاد خوزستان در پرداختن به توسعه‌ای آموزش و پرورش استان هستیم.
آیین اهدای تجهیزات کمک‌ آموزشی به هنرستان شهدای فولاد
به گزارش خبرنگار روابط ‌عمومی شرکت فولاد خوزستان ۲۶ اسفندماه و با حضور کوروش مودت مدیر آموزش و پرورش استان، دکتر علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و‌ مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان و اداره آموزش و پرورش، آیین اهدای تجهیزات کمک‌آموزشی به هنرستان‌ شهدای فولاد برگزار شد‌.


مودت

 
کورش مودت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان توجه به مهارت‌آموزی و توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای را اساس سند آموزشی کشور خواند و افزود: قدردان تلاش‌ و کوشش شرکت فولاد خوزستان در پرداختن به توسعه‌ای آموزش و پرورش استان هستیم.
 
وی گفت: سیاست نظام آموزشی کشور توسعه فنی و حرفه‌ای است. برای اجرای سند تحول به دنبال تجهیز مدارس و هنرستان هستیم. 
 
پیش از سخنان مدیر کل آموزش و پرورش استان، دکتر علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: نگرش‌ها در آموزش و پرورش و پشت همین میز و‌ نیمکت ها شکل می‌گیرد. در زمان طاغوت، نگرش دانش آموزان و نوجوانان با نگاه تحقیر کشور و وابستگی کامل شکل گرفته بود؛ و اینکه ما قادر به تولید هیچ محصول مهمی در هیچ عرصه ای نبودیم.  

 

مودن1

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی، سیم خاردار از خارج، وارد می کردیم؛ ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر «ما می توانیم» و خودباوری و توجه به آموزش و مهارت‌آموزی و معلمانی متعهد و دلسوز شاهد هستیم که در علوم راهبردی و روز دنیا مثل دانش هسته ای، فن آوری نانو، سلول های بنیادی، داروسازی و پزشکی، ساخت واکسن، موشک های نقطه زن و... در میان کشورهای برتر جهان جای گرفته‌ایم. 
 
مخبر دزفولی افزود: اهدای تجهیرات آموزشی به هنرستان شهدای فولاد به منظور توسعه و تقویت سطح دانش فنی هنرجویان است.
 
قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی گریزی هم به فعالیت‌های فولاد خوزستان در بُعد اجتماعی زد و اظهار داشت: در سالی که قرار داریم، فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، درمانی،‌ اجتماعی، فرهنگی از سوی فولاد خوزستان صورت گرفت که هر کدام به تنهایی تاثیر به سزایی در منطقه به جای گذاشته است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تجهیزات پزشکی و اکسیژن بیمارستان های اهواز را تامین کردیم. افتتاح تقاطع هم‌سطح شهید کربلایی‌پور، ساخت درمانگاه تخصصی در منطقه قلعه‌چنعان، احداث پل، جاده، حضور مستقیم کارکنان و تجهیزات در سیل و بارندگی‌ها تنها بخشی از فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان است. افتخار می‌کنیم در شرایط سخت در کنار مردم خوزستان باشیم.
 
در ادامه مسئول ارتباطات منطقه‌ای و امور اجتماعی فولاد خوزستان اظهار داشت: تجهیزات اهدایی در جهت بهبود شرایط آموزشی هنرستان شهدای فولاد است‌، جایی که فرزندان این استان در آن مشغول به تحصیل هستند. اهدای تجهیزات نشان از اهتمام و نگاه ویژه‌ی هیات مدیره و مدیرعامل  به امر آموزش و پرورش است. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، پایان‌بخش این آیین، اهدای تجهیزات کمک‌ آموزشی و سیستم سرمایشی به ارزش ۵۶۰ میلیون تومان بود که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مسئولان فولاد خوزستان و آموزش و پرورش انجام شد.

 

01
 
 
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۲۹
تعداد بازدید : ۳۹۲
کد خبر : ۱,۵۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید