اخبار

با حضور مقامات لشکری و استانی انجام شد:

آیین نهال کاری و توسعه پروژه فضای سبز جنگل ۲۴ هکتاری شرکت فولاد خوزستان

آیین نهال کاری و توسعه پروژه فضای سبز جنگل ۲۴ هکتاری شرکت فولاد خوزستان
آیین نهال کاری و توسعه پروژه فضای سبز جنگل ۲۴ هکتاری شرکت فولاد خوزستان با حضور سردار علیرضا هاتف جانشین فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان، رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان، محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان و با استقبال امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد. 
 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آیین یادشده، ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ در منطقه ۲۴ هکتاری مجتمع دویست دستگاه فولاد خوزستان انجام شد.
 
علیرضا هاتف جانشین فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان با تقدیر از  شرکت فولاد خوزستان گفت: این شرکت در توسعه فضای سبز در منطقه همواره پیش‌قدم بوده است. همگان در قبال نسل‌های آینده و سرنوشت کشور مسئول هستیم. 
 
هاتف در ادامه اظهار داشت: باید در کنار توسعه های صنعتی و کشاورزی در استان خوزستان، به محیط زیست و آسایش شهروندان توجه ویژه‌ای شود. با آمارهای اعلام شده نوید حرکت رو به رشد شرکت فولاد خوزستان داده می‌شود. برای کاشت نهال‌های مثمر اهتمام ورزیده شود و برای شهروندان الگوسازی شود.
 
وی افزود: اگر به توسعه فضای سبز با نگاه نیمه اقتصادی بنگریم، می‌توان از این طریق اشتغال زایی ایجاد نمود. اجرای چنین طرحی از سوی فولاد خوزستان، می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های صنعتی در سطح استان باشد.
 
✨ معاون اقتصادی استاندار خوزستان:
 
✨ عملکرد فولاد خوزستان در توسعه فضای سبز سرآمد است
 
در ادامه رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان عملکرد فولاد خوزستان در حوزه محیط زیست و توسعه فضای سبز را سرآمد دانست.
 
وی ضمن تقدیر از تلاش های شرکت فولاد خوزستان برای توسعه‌ی فضای سبز در استان گفت: ظرفیت فضای سبز استان خوزستان ۶/۴ میلیون هکتار است که از این مقدار حدود ۱/۳ میلیون هکتار مورد بهره برداری قرار گرفته است. 
 
وی تصریح نمود: در بحث صنعت زراعت چوب و نخیلات، استان خوزستان توانایی سرآمد شدن در کشور را داراست. بیست درصد تولید محصولات کشاورزی کشور در استان خوزستان است و این ظرفیت قابل ارتقا به ۵۰ درصد است.
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۲۸
تعداد بازدید : ۳۴۲
کد خبر : ۱,۴۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید