اخبار

مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسؤلیت های اجتماعی؛

اولویت اول شرکت فولاد خوزستان حفظ سلامت کارکنان و مردم شریف خوزستان است

وظیفه فولاد خوزستان احداث ١٠٠هکتار فضای سبز بود؛ در حالی که با احداث ٢٤ هکتار جنگل کاری امروز، مساحت فضای سبز شرکت به ٥٢٤ هکتار رسید که بیش از ٥ برابر الزامات زیست محیطی است.
اولویت اول شرکت فولاد خوزستان حفظ سلامت کارکنان و مردم شریف خوزستان است
مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسؤلیتهای اجتماعی؛
به گزارش روابط عمومی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسؤلیتهای اجتماعی امروز در مراسم آیین نهال کاری گفت:شرکت فولاد خوزستان با تدوین طرح جامع زیست محیطی فقط در ٢سال گذشته با اجرای ٤٠ کلان پروژه زیست محیطی به منظور کنترل غبار و آلاینده های محیطی ١٣٠٠ میلیارد تومان هزینه کرده است. وی این هزینه ها رو نوعی سرمایه گذاری برای سلامت مردم شریف خوزستان و در راستای ایفای مسؤلیتهای اجتماعی دانست. 
 
دکتر مخبردزفولی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به الزام شرکتهای صنعتی به اختصاص ٢٥درصد مساحت خود به توسعه فضای سبز گفت:طبق این الزامات، وظیفه فولاد خوزستان احداث ١٠٠هکتار فضای سبز بود؛ در حالی که با احداث ٢٤ هکتار جنگل کاری امروز، مساحت فضای سبز شرکت به ٥٢٤ هکتار رسید که بیش از ٥ برابر الزامات زیست محیطی است. 
 
دکتر مخبردزفولی در بخش پایانی سخنان خود گریزی هم به بحث همه گیری ویروس کوید١٩ زد ؛ و گفت:در طی دو سال گذشته شرکت فولاد خوزستان بیش از ٤٢ میلیارد تومان برای کمک به بهداشت و درمان استان و محافظت از سلامت مردم مظلوم خوزستان هزینه کرده و از این جهت مورد تقدیر استاندار محترم و ستاد استانی مقابله با کرونا قرار گرفته است.
 
مخبردزفولی اشتغال و  ارتزاق ١٧هزار نفر، راه اندازی طرح های توسعه و جذب و استخدام نیروهای بومی را موجب ایجاد اشتغال پایدار در استان خوزستان دانست؛ و خبر از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ٥٠٠ نفر از جوانان شایسته خوزستانی طی روزهای آینده داد و گفت این آزمون و جذب حاصل از آن صددرصد بومی خواهد بود.
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۵۹
تعداد بازدید : ۲۷۶
کد خبر : ۱,۴۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید