اخبار

پیام تقدیر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی خطاب به کارکنان

پیام تقدیر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی خطاب به کارکنان
هجوم ویروس مرموز کوید١٩ به جهان، یکی از وقایع تلخ، فاجعه بار و در عین حال، عبرت آموز روزگار ماست. در جریان پاندمی فاجعه بارکوید١٩ و سویه های جهش یافته اش، جهان تهدیدهایی چون: مرگ و میر غیرقابل جبران انسان ها، داغدار شدن خانواده متوفیان، تحمیل هزینه های سنگین بهداشتی درمانی، استرس آزار دهنده، کاهش روابط عاطفی و دید و بازدیدهای فرحبحش خانوادگی، لطمات سنگین اقتصادی به کشورها و... را تجربه کرد؛ اما فرصت هایی چون درک اهمیت فضای مجازی، آشنایی جهانی با آموزش های غیرحضوری، آشنایی عمومی با خریدهای اینترنتی، ترویج اقدامات داوطلبانه و کار گروهی، درک و قدرشناسی از موهبت های الهی (که به آن ها عادت کرده بودیم)، فهم بشر از ضعف های بی شمارش حتی در برابر ویروسی کوچک و... بخشی از فرصت های این همه گیری جهانی بود.
شرکت فولاد خوزستان از روز اول ورود این ویروس منحوس، با تشکیل کمیته عالی مقابله با کرونا، تقریبا در تمام مراحل این پاندمی تاکنون، به لطف خدای متعال، حمایت مدیرعامل محترم، اتخاذ تصمیمات درست و بهنگام، نظارت بر اجرای سریع و دقیق آن ها و همکاری کارکنان فهیم و شریف شرکت توانست، یک بنگاه بزرگ و مهم اقتصادی با جمعیتی ١٧ هزار نفری با پیچیدگی ها و محیط های کاری متفاوت را، از این بحران ها و موج های مخرب شیوع این ویروس منحوس، به سلامت عبور دهد.
 
راه اندازی مرکز اختصاصی تست کوید١٩ (که اولین مرکز اختصاصی در صنایع کشور بود)، کاهش ساعات کاری (زودتر از ابلاغیه های ملی و استانی)، تعطیلی آموزش ها و جلسات حضوری، پرداخت حقوق کامل افراد مبتلا (در دوران قرنطینه)، تایید کارکرد افراد پرخطر و جلوگیری از حضور آنان در محیط کار (از هفته های اول شیوع کوید١٩)، تغییر ثبت ورود و خروج، افزایش سرویس های ایاب و ذهاب، گسترش پارکینگ ها، ضدعفونی روزانه اماکن، توزیع منظم اقلام بهداشتی و محافظت کننده (همانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده) و ... بخشی از این تدابیر مهم و راهگشا بود؛ اما شاه بیت غزل اقدامات ارزشمند صورت گرفته، آغاز فرآیند واکسیناسیون عمومی و نجات بخش کارکنان و خانواده آنان، زودتر از تمام سازمان ها و بنگاه های کشور بود که باز هم استقبال کارکنان و خانواده معظم آن ها نمایشگاه شعور و درک عمیق و همراهی کارکنان شرکت و اعتماد و همراهی آنان با تصمیمات مدیریتی اتخاذ شده بود. اکنون در آستانه عبور نسبی از بحران جهان گیر سویه اُمیکرون و با قلبی پر از امید و شاکر پروردگار، بر خود واجب می دانم از عنایات خدای متعال، حمایت قاطع مدیرعامل و هیات مدیره محترم، همکاری همه دستگاه ها (خصوصا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان)، همراهی همه معاونین و مدیران خردمند شرکت و مهم تر از همه، همکاری و اعتماد کارکنان پرتلاش و فهیم شرکت، خصوصا در پیک جدید امیکرون که باعث شد با کمترین تلفات، وارد شیب نزولی ابتلاء، شویم؛صمیمانه قدردانی کنم، چرا که بدون این همراهی، همه این تلاش ها می توانست عقیم بماند. 
 
در پایان لازم است یادآوری کنم که تا زمان واکسیناسیون اکثریت مردم جهان، ظهور سویه های جدید کاملا محتمل است. لذا تا آن زمان کماکان زدن واکسن یادآور، حفظ فاصله اجتماعی، ایجاد تهویه در محل های دربسته، زدن ماسک و شست و شوی مرتب دست ها با آب و صابون، ضامن سلامتی ما و عزیزان ماست. عنایت داشته باشید که کماکان سویه امیکرون در کمینِ گرفتن جانِ افراد مسنّ، دارای بیماری زمینه ای و واکسن نزده است.
 
خدای تان یار و نگهدار باد. 
"دکتر علیرضا مخبر دزفولی
رییس کمیته عالی مقابله با کرونا"
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۲۸۲
کد خبر : ۱,۴۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید