اخبار

به مناسبت گرامی داشت روز مهندس انجام شد؛

تقدیر از برترین مهندس نظام بهپویی در رده کارشناسی فولاد خوزستان

تقدیر از برترین مهندس نظام بهپویی در رده کارشناسی فولاد خوزستان
به مناسبت پنجم اسفند گرامی داشت روز مهندس از برترین مهندس نظام بهپویی در رده کارشناسی شرکت فولاد خوزستان تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در جلسه ای که در دفتر مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد، از محمد جواد مهرابیان، کارشناس مکانیک بخش احیا به پاس فعالیت های چشمگیر در حوزه نظام بهپویی تقدیر به عمل آمد.
 
جعفر جنامی نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با اشاره به فعالیت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نظام بهپویی، تقدیر از کارکنان متعهد و برتر را یکی از فعالیت‌های مثبت این کمیته معرفی کرد.
 
وی با برشمردن قدمت نظام بهپویی در شرکت فولاد خوزستان، این گونه حرکت ها را قدم‌هایی نو در جهت اعتلای این نظام دانست. 
 
مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با تشکر از مهندس محمد جواد مهرابیان، تداوم فعالیت های علمی وی در کنار انجام وظایف سازمانی را با ارزش دانست و از پشتیبانی و حمایت اثربخش مدیریت بخش احیا تقدیر نمود.
 
در ادامه علاقه‌مند رئیس واحد بهپویی با تاکید بر اهمیت شرکت موثر کارشناسان در فعالیت های مشارکتی گفت: معیار اصلی برای انتخاب مهندس برتر سال، تعداد   ثبت و اجرای حلقه های کیفیت (QC) و حضور در گروه های بهبود کار (WIT) بود و بر این اساس آقای مهرابیان حائز بالاترین امتیاز شدند.
 
وی معرفی افراد خلاق و مشارکت جو را به عنوان الگوهایی ممکن و در دسترس که در کنار انجام متعهدانه وظایف شغلی، با ایده پردازی های خلاقانه به گره گشایی از مشکلات سازمان می پردازند، این مهم از رسالت‌های نظام بهپویی است. 
 
علاقه‌مند همچنین با تاکید به اهمیت نقش دبیران بهپویی در جهت گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری، به فعالیت های درخشان آقای علیداد مردانی نژاد، دبیر بهپویی بخش احیا، اشاره نمود و از ایشان تقدیر کرد.
 
در ادامه جلسه، محمد جواد مهرابیان مهندس برتر نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۰ با تشکر از برگزاری این مراسم، توجه و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه و مشارکتی را از عوامل اصلی تشویق کارکنان به حضور در این حرکت ها دانست و خواستار استمرار این رویکرد در سازمان شد.
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۵۸
تعداد بازدید : ۴۰۶
کد خبر : ۱,۴۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید