اخبار

برای نخستین بار انجام شد؛

پرداخت جوایز تحصیلی فرزندان بازنشستگان فولاد خوزستان

پرداخت جوایز تحصیلی فرزندان بازنشستگان فولاد خوزستان
با مساعدت مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان پرداخت جوایز تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان بازنشستگان این شرکت پرداخت شد.
امید کاظمی رییس امور بازنشستگی فولاد منطقه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: این مهم برای نخستین بار با نظر مساعد و تصویب مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان صورت پذیرفته که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
 
وی گفت: فرآیند پرداخت این جوایز با تحویل مدارک موردنیاز، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و از روز دوشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۰ در محل دفتر امور بازنشستگان، واقع در اهواز، خیابان ۱۲ غربی کیانپارس آغاز شده و تا تاریخ سی ام بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
 
کاظمی افزود: بازنشستگان ساکن شهرستان اهواز با مراجعه حضوری و بازنشستگان ساکن دیگر شهرستان ها از طریق ارسال پستی، نسبت به تحویل مدارک فرزندان خود اقدام می نمایند. شایان ذکر است هزینه‌های تعیین شده، به حساب بن کارت بازنشستگان واریز می گردد.
 
وی ادامه داد: موضوعات مهمی توسط معاونت محترم فنی و عملیات بیمه ای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ـ تهران و مدیریت های زیرمجموعه در دست اقدام می باشد. اصلاح همسان سازی و برقراری مزایای مناطق عملیاتی مربوط به بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم از این دسته می باشد. از جمله اقدامات انجام شده دیگر در این حوزه می توان به اصلاح گروه های ایثارگری بازنشستگان محترم ایثارگر که گروه های ایثارگری آنان اعمال نشده بود و همچنین پیگیری برای برقراری مدیریت و سرپرستی بازنشستگانی که مشمول مزایای مدیریتی حداقل به مدت ۲ سال در زمان اشتغال بوده اند و پیگیری لازم برای سایر درخواست های بازنشستگان اشاره نمود. 
 
وی ادامه داد: همچنین پرداخت مزایای فوق العاده ایثارگری برای بازنشستگان ایثارگر نیز از نکات دیگر است. در این مرحله باتوجه به جزئیات مربوط به پرداخت این مزایا و تاثیر مدت حضور در جبهه داوطلبانه و موظف، مدت اسارت، درصد جانبازی، شناسایی مشمولین، هر یک از موارد مورد اشاره با همکاری واحدهای بیمه و بازنشستگی و حقوق و دستمزد شرکت فولاد خوزستان تجمیع و به صورت مرحله ای برای افراد مشمول برقرار گردید.
 
کاظمی افزود: با توجه به ضرورت نظارت و بررسی کلیه اطلاعات ارسالی مجدد، مدارک و مستندات مربوطه توسط همکاران امور بازنشستگی بازبینی شد و برقراری و اصلاح آیتم فوق در خصوص ایثارگری نهایی شده است.
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۰۴
تعداد بازدید : ۸۲۸
کد خبر : ۱,۴۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید