اخبار

با هدف ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی صنعت فولاد؛

گردهمایی سالیانه گروه آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور برگزار شد

گردهمایی سالیانه گروه آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور برگزار شد
گردهمایی سالیانه آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور، با هدف ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی صنعت فولاد به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.
 
 
جابری مدیر کنترل کیفیت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط‌عمومی، ضمن اعلام این خبر افزود: گروه آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد و معادن، از ۴۰ آزمایشگاه فعال در حوزه معادن و فولاد سازی‌های کشور با هدف ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی در سطح صنعت فولاد تشکیل شده است. 
 
وی در ادامه گفت: در گردهمایی امسال که در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، مراکز به صورت جداگانه گزارشی از فعالیت‌های سال جاری ارائه نمودند و به منظور پیشبرد اهداف سال ۱۴۰۱، راهکار و برنامه جامعی تهیه شد.
 
نایب‌ رئیس انجمن آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد کشور تهیه، چاپ و انتشار کتابچه تجهیزات و امکانات آزمایشگاه‌های کشور را یکی از مهم‌ترین تصمیمات گروه دانست و افزود: یکنواخت نمودن دستورالعمل‌های اجرایی آزمایشگاهی، بهره‌گیری نظام‌مند از تجارب آزمایشگاه‌های همکار، بسترسازی در فضای مجازی برای انتقال اطلاعات فنی و برنامه‌ریزی برای انجام تست‌های بین آزمایشگاهی از دیگر تصمیمات هیات مدیره آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد و معادن کشور بود.
 
گفتنی‌‌ است،‌ در این گردهمایی آقایان جابری مدیر تضمین کیفیت و قمری مدیر آزمایشگاه های فولاد خوزستان حضور داشتند.

65

۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۲۰
تعداد بازدید : ۳۱۳
کد خبر : ۱,۴۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید