اخبار

مدیرعامل سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامی داشت روز پدر و مرد را تبریک گفت

مدیرعامل سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامی داشت روز پدر و مرد را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید حضرت علی (ع) سرچشمه نیک ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه‌ای بی نظیر خوانده می‌شود. چنانکه شجاعتش در نبرد علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش و پندهای سرشار از معرفت و حکمتش، عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت. 
 
بزرگ مردی که مهربان ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و همچون پدری مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می‌شتافت. به‌راستی که شایسته است چنین روزی به نام روز پدر خوانده شود و مقام و منزلت پدران عزیز در چنین روز فرخنده و مبارکی گرامی داشته شود.
 
سیزدهم رجب، سالروز خجسته میلاد فخر عالم امکان، مولود کعبه، مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع) است. بی‌شک با میلاد مولای متقیان در این ماه عزیز محبت بر عرشیان و فرشیان به درجه کمال رسید تا شرط آسمانی شدن را تنها از طریق تأسی از آن اسوه نمونه‌ی عشق و ایثار، مهربانی و گذشت به‌دست آوریم.
 
اینجانب سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر و مرد را صمیمانه به ملت شریف ایران، به‌ ویژه همکاران تلاشگر در گروه فولاد خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، عزت و سربلندی شما و خانواده محترمتان را در سایه عدالت آن امام همام از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.
 
 
امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۲۱۴
کد خبر : ۱,۴۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید