اخبار

تقدیر از نخبگان کار و تولید در سی و سومین جشنواره امتنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

تقدیر از نخبگان کار و تولید در سی و سومین جشنواره امتنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
سی و سومین جشنواره امتنان به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار و از کارگر نمونه شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، در میان نخبگان کار و تولید در سال ۱۴۰۰ استان خوزستان تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، حسن کاوسی بلوطکی سرپرست طراحی مکانیک شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب از گروه فولاد خوزستان، در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید، موفق به کسب تندیس کارگر نمونه بخش صنعت شد.
 
سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری در جامعه کار و نقش‌آفرینی نخبگان در روند توسعه کشور از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار شد. ثبت نام این جشنواره در سال ۱۴۰۰ از ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۲۶ آبان ماه ادامه داشت.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این جشنواره در استان خوزستان ۴۶۸۰ تَن ثبت نام و طرح‌های خود را ارائه نمودند. مراحل ثبت‌نام و داوری از طریق دبیرخانه ملی جشنواره در تهران انجام شد، که از میان متقاضیان در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی یک تَن برگزیده شد.
 
گفتنی است، به همین منظور محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در مراسمی از حسن کاوسی بلوطکی قدردانی نمود.
 
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۰
تعداد بازدید : ۳۸۰
کد خبر : ۱,۴۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید