اخبار

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی:

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت استان خوزستان تبدیل شده است

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت استان خوزستان تبدیل شده است
قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، باشگاه فولاد را بخشی از هویت استان خوزستان دانست.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، عصر امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و هیات همراه، با دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کردند.
 
در ابتدای این دیدار دکتر مخبر دزفولی با تبریک پیروزی درخشان تیم فولاد خوزستان و فتح سوپر جام فوتبال کشور گفت: یقینا لطف خدا، حمایت مردم، تجربه ارزشمند و تلاش موثر جنابعالی در کنار دانش و تجربه بین المللی مربی و زحمات بازیکنان حرفه ای این تیم در این پیروزی بزرگ نقش داشته است.
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به حمایت تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل و کارکنان تلاشگر شرکت، از باشگاه فولاد خوزستان گفت: واقعیت این است که این تیم با نام فولاد خوزستان گره خورده است؛ اما متعلق به خوزستانی ها و تبدیل به بخشی از هویت استان خوزستان شده است. 
 
دکتر مخبر دزفولی افزود: نقش این باشگاه در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان خوزستان بر کسی پوشیده نیست ولی نقش روانشناختی این باشگاه شاید مورد غفلت باشد. به عنوان مثال نشاط، امید و شادمانی عمومی ناشی از پیروزی باشگاه فولاد خوزستان در جام حذفی یا سوپرجام را چگونه و با چه ابزار و عامل دیگری مدیران استان می توانستند با این شکل و عمق و گستره در خوزستان ایجاد کنند؟ 
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در پایان این دیدار صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم فولاد خوزستان گفت: به خاطر مردم و استان، عزم مدیریت ارشد سازمان برای حمایت از این باشگاه افتخارآفرین کاملا جزم و محکم است. 
 
در این دیدار حمیدرضا گرشاسبی حمایت های مدیریت از این تیم و حضور مستمر مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت در کنار این تیم و مربی و بازیکنان و حمایت های مادی و معنوی شرکت را سرمایه ای ارزشمند برای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان دانست و گفت: یقینا اگر حمایت هواداران و مردم از این تیم ریشه دار را نداشتیم این افتخارات کسب نمی شد.
 
وی با اشاره به اقدامات موثری که برای جذب بازیکنان پرانگیزه و حرفه ای به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، انجام شد؛ این حرکت را موجب ایجاد روحیه مضاعف و تزریق امید در تیم دانست.
 
گرشاسبی در پایان ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته خواستار استمرار این پشتیبانی ها شد و این جام قهرمانی را به کارکنان قدرشناس و‌ پرتلاش شرکت تقدیم کرد. 
 
مقدسی عضو هیات مدیره باشگاه نیز در سخنان کوتاهی امکانات سخت افزاری و ملزومات لازم برای استمرار این موفقیت ها را ضروری دانست. 
 
در بخش دیگری از این دیدار صمیمانه هومن خورشید مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا گزارشی از فعالیت های انجام شده برای بهبود وضعیت چمن ورزشگاه ارائه کرد.
 
گفتنی است، این دیدار در دفتر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی برگزار شد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۴۰
تعداد بازدید : ۲۵۶
کد خبر : ۱,۴۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید