اخبار

انجام تعمیرات اضطراری زمزم یک در شرکت فولاد خوزستان

تعمیرات اضطراری زمزم یک در شرکت فولاد خوزستان با موفقیت انجام شد.

تعمیرات اضطراری زمزم یک در شرکت فولاد خوزستان با موفقیت انجام شد.
محسن کرم نیا رئیس نت واحدهای زمزم در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: محدودیت گاز را تبدیل به فرصتی برای رفع اشکالات واحد زمزم یک کردیم. اوایل دی ماه سال جاری که تقریباً محدودیت مصرف گاز حتمی شد و از آنجا که واحدهای تولید آهن اسفنجی مصرف کننده عمده گاز در شرکت هستند، برنامه ای را طراحی و تعریف کردیم تا در صورت اعلام کاهش مقادیر مصرف گاز از سوی مدیریت، از این فرصت جهت رفع اشکالات بوجود آمده در واحد زمزم یک استفاده کنیم.
632
وی اظهار داشت: با اعلام محدودیت مصرف گاز از تاریخ یازدهم دی ماه به مدت دو هفته واحد زمزم یک را متوقف نمودیم تا ضمن برآورده نمودن الگوی مصرف گاز، به رفع عیوب و اشکالات در واحد زمزم یک بپردازیم و با توجه به کمبود زمان جهت اخذ پیمانکار تنها یک پیمانکار جهت فعالیت های مکانیک اخذ شد و سایر فعالیت ها توسط همکاران نت و تولید و گروه نسوز با همکاری واحد ماشین آلات انجام شد. 
 
کرم نیا ضمن تاکید بر برنامه زمان بندی گفت: طی ۱۴ روز فعالیت شبانه روزی با برنامه ریزی و مدیریت اعمال شده و تلاش همه جانبه همکاران و دست اندرکاران، با رعایت دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی، خوشبختانه در این تعمیرات هیچ گونه حادثه ای رقم نخورد و در طول تعمیرات تلاش گردید ضمن نظارت دقیق همکاران HSE در سایت، پتانسیل های خطر را با دقت بررسی و بصورت ریشه ای برطرف کنیم و همین حساسیت زمینه جلوگیری از بروز حادثه را مهیا نمود. 
 
رئیس نت واحدهای زمزم تصریح کرد: در تاریخ ۲۵ دی ماه پس از اجرای تمامی موارد پیش بینی شده و همچنین بسیاری از فعالیت هایی که پیش بینی نشده بودند، اقدام به راه اندازی و بهره برداری از واحد زمزم یک نمودیم که خوشبختانه پس از راه اندازی کامل، واحد در شرایط بسیار خوبی از نظر کیفیت و کمیت های تولیدی قرار گرفت.
 
وی در پایان از تمامی کارکنان که نهایت همکاری، همفکری، همدلی و پشتکار را داشتند، تشکر و قدردانی نمود و برای همه عزیزان سلامتی و موفقیت را آرزو نمود.
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۱۱
تعداد بازدید : ۴۹۷
کد خبر : ۱,۴۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید