اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با مدیرعامل بانک تجارت ایران

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با مدیرعامل بانک تجارت ایران
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت ایران و هیات همراه دیدار نمودند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این دیدار با هدف تقویت روابط میان شرکت فولاد خوزستان و بانک تجارت، روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت برگزار شد.
 
هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت ایران با ابراز خرسندی از حضور در نشست یادشده، گفت: وجود نگاه توسعه‌گرا همراه با جامع‌نگری از سوی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برای مجموعه بانک تجارت به عنوان یک سرمایه گذار مالی بسیار با اهمیت است. 
 
وی افزود: تامین‌های مالی کوتاه‌ مدت و محدود نمودن چالش‌های پیش روی صنعت فولاد، نیازمند برنامه‌های جامع حمایتی از سوی بانک‌ می باشد.
 
مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: نیاز است شرکت فولاد خوزستان درخواست‌های خود را در چهارچوب مناسبی برای دریافت تسهیلات بانکی و ارزی به بانک تجارت ارائه نماید. 
 
وی افزود: بانک تجارت آمادگی ایجاد قدرت خرید کوتاه مدت با باز پرداخت بلند مدت، همچون ارائه خدمات آسان‌ خرید را به کارکنان شرکت فولاد خوزستان دارد. بانک تجارت بر خود فرض می‌داند که از موافقت‌های فی مابین حمایت نماید.
 
مدیرعامل بانک تجارت افزود: زمان رسیدن طرح‌ها به بهره‌برداری از اهمیت خاصی برخوردار است. پروژه‌‌ی زمزم فولاد خوزستان، ارائه خدمات مالی به کارکنان، اقدامات تکمیلی و مسیر ایجاد شده از سوی فولاد خوزستان در تعاملات ارزی و بین المللی، راه تعامل مناسبی با بانک تجارت را ایجاد می نماید. این بانک به دنبال ایجاد ظرفیت‌ها و کمک‌ به طرح‌های توسعه‌ای فولاد خوزستان می‌باشد.
 
در ادامه امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فرآیند عملکرد مجموعه گفت: در فولاد خوزستان روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار تن ورودی مواد و ۱۰ الی ۱۵ هزار تن خروج مواد و محصول داریم.
 
وی گفت: ارائه تسهیلات به کارکنان و استفاده از سرمایه‌گذاری، دو اولویت عمده شرکت فولاد خوزستان می‌باشد. این شرکت در حوزه ارزی و تجاری از کمک‌های بانک تجارت استقبال می‌‌کند.
 
وی گفت: این امر نیاز به یک توافق نامه مابین شرکت و بانک در خصوص ارائه خدمات دوسویه برای بخش ارزی، شرکت های زیر مجموعه و خدمات مالی دیگر است.
 
ابراهیمی افزود: در حوزه ارزی، صادرات شامل یک محیط پرداختی و دوره بازرگانی می باشد. امروزه شرکت فولاد خوزستان به ۳۸ کشور دنیا محصول صادر می‌نماید. برای تعامل با کشورهای خریدار محصولات شرکت، نیاز به ارائه خدمات ارزی مناسب از سوی بانک می باشد. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این دیدار از سوی مدیر امور شعب بانک تجارت خوزستان درخواست ایجاد شعبه در فولاد خوزستان مطرح شد.
 
گفتنی است، در این نشست با حضور هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت کشور با اهدای لوح از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تقدیر شد.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۴۹
تعداد بازدید : ۴۵۳
کد خبر : ۱,۴۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید