اخبار

با حضور مدیر واحد آموزش و توسعه منابع انسانی انجام شد؛

تقدیر از بانوی برگزیده نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۰

تقدیر از بانوی برگزیده نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۰
با حضور جعفر جنامی نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان این واحد، از فاطمه اورک کارشناس HSE واحد نت ماشین آلات به‌ خاطر ارائه بالاترین آمار پیشنهادهای ارائه شده و درصد بالای پیشنهادهای قابل اجرا، تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جلسه‌ی یادشده، پیش از ظهر روز سه شنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در دفتر مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان انجام شد. 
 
جعفر جنامی نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، از زحمات و تلاش‌های کارکنان واحد آموزش بویژه بانوان تشکر و از فاطمه اورک تقدیر نمود. 
 
وی در ادامه با تاکید بر نقش ارزنده نظام بهپویی در رشد صنعت، خاطر نشان کرد: وجود سیستم های مشارکتی از جمله بهپویی در سازمان ها علاوه بر اینکه می تواند در جلب اعتماد و مشارکت کارکنان موثر باشد‌، در دستیابی سازمان ها به اهداف و استفاده از ایده های خلاقانه کمک خواهد کرد. 
 
در ادامه نوید علاقه مند رییس بهپویی گفت: با تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بهپویی، مسیر جدیدی در جهت گسترش روحیه مشارکت در سازمان ایجاد شده که تقدیر از بانوی برگزیده نظام پیشنهادات، اولین گام می باشد. 
 
وی با اشاره به انجام هر ساله این ارزیابی در روز زن و اهدای هدیه به بانوی برگزیده سال، از خانم‌های خلاق و نوآور در واحدهای صنعتی و ستادی خواست به گسترش این فرهنگ کمک نمایند.
 
علاقه مند ابراز امیدواری نمود که این تقدیر از خلاقیت و نوآوری در سازمان، قدمی در راستای افزایش روحیه مشارکت و ایده پردازی در میان کارکنان و خصوصا بانوان شاغل در شرکت باشد.
 
گفتنی است، فاطمه اورک طی سال گذشته تعداد ۵۹ پیشنهاد را به سیستم نظام پیشنهادات ارائه نموده که ۱۵ پیشنهاد از آن‌ها به مرحله‌ی اجرا رسیده است.
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۴۰
تعداد بازدید : ۵۰۵
کد خبر : ۱,۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید