اخبار

با حضور استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد؛

جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)

جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)
جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی
استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام موسی بهاالدینی سرپرست امور ایثارگران، ولی مهدی‌پور جانشین مدیر روابط عمومی و جمعی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان و خانواده‌های آنان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جشن یاد شده شامگاه دوشنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در تالار طوبی فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی استاد حوزه و دانشگاه، با ابراز خرسندی از حضور در جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) در جمع خانواده بزرگ فولاد خوزستان گفت: آمار خودکشی در ایران به نسبت چنین آماری در کشورهای مرفه، مانند فنلاند و غیره به مراتب کمتر است. این عامل مرهون نقش مادری و خواهری در کشور ما می‌باشد که منشا گرفته از سیره‌ی عملی زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) است. 
 
وی افزود: موسولینی می گوید: برای اینکه ما قوی باشیم، نیاز به فولاد داریم. اما علامه اقبال لاهوری در جواب وی گفته است: یک ملت پیش از نیاز به فولاد، نیاز به زنان و مردانی با روحیه‌ی فولادی دارد.
 
حاجتی در ادامه گفت: با توجه به وجود مشکلات در جامعه ما، مردم عزیز به خاطر اعتقادات دینی و فردی خود، از روحیه بالایی برخوردارند.
 
وی افزود: اگر حساب دینی و معنوی مردم ایران قوی نبود، امروزه ایرانی سرافراز و سربلند برای بالندگی وجود نداشت.
 
حاجتی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد، مادران، زنان و دختران جامعه با الگوبرداری از سیره‌ی عملی حضرت فاطمه زهرا (س) در حفظ و تربیت نسلی شیعه، مسلمان و با غیرت اهتمام ورزند.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه اهواز، حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی سرپرست امور ایثارگران و ولی مهدیپور جانشین مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان از مادر شهید جاوید الاثر بیژن ویسی شیخ رباط تقدیر شد.
 
گفتنی است، در این مراسم که با اجرای احسان زرشناس برگزار شد، محسن عباسی به مدیحه سرایی، حسین روشنا و احمد سواری به مداحی در وصف مقام حضرت فاطمه زهرا (س) و گروه نمایشی طنز به اجرا پرداختند. همچنین جشن یادشده با نورافشانی و پخش کلیپ مولودی پایان یافت.

65
625

۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۵۱
تعداد بازدید : ۷۰۱
کد خبر : ۱,۴۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید