اخبار

مشکلات ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بررسی شد

مشکلات وزرشگاه و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بررسی شد.

مشکلات وزرشگاه و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بررسی شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، عصر امروز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در جلسه ای به ریاست علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های و با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان، هومن خورشید مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، مشکلات باشگاه و ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مخبر دزفولی با اشاره به کم نظیر بودن ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان و پر آوازه بودن تیم فولاد خوزستان و کادر فنی حرفه ای آن گفت: نگهداری این مجموعه فاخر فرهنگی ورزشی شاید مهم تر و دشوارتر از ایجاد آن باشد و این مساله باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد. 
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد و تجربه ارزشمند مدیرعامل باشگاه و رفتار حرفه ای سرمربی این تیم  و عزم جزم مدیریت شرکت وفا و همکاری و انسجام همه مدیران ذیربط، نگهداری این مجموعه فرهنگی ورزشی را کاری علمی دانست که باید با تجارب عملی موجود همراه شود. 
 
در ادامه بعد از بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه، تصمیمات موثری در جهت بهبود نگهداری این مجموعه کم نظیر ورزشی و فرهنگی اتخاذ گردید.
۱۲ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۵۸
تعداد بازدید : ۳۳۰
کد خبر : ۱,۳۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید