اخبار

نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی ماه روز بصیرت برگزار شد

نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی ماه روز بصیرت برگزار شد
به مناسبت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت "نشست بصیرتی" در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این نشست در آستانه سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی با حضور کارکنان و بسیجیان شرکت فولاد خوزستان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
 
حجت الاسلام رستگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ را نشانه ولایت مداری، بصیرت، فریاد حق‌طلبی، تجلی اراده و قدرت الهی ملت ایران دانست. آحاد مردم با الهام از فرهنگ عاشورا و تبعیت از ولی امر مسلمین، در این روز درسی بزرگی به دشمنان حق و حقیقت دادند.
 
وی حماسه ۹ دی ماه، را بزرگداشت ارزش‌ها دانست و افزود: با توجه به ضرورت حفظ و احیای ۹ دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، باید با تبیین، تشریح و نشر این واقعه تلاش کنیم تا این حماسه تاریخی به فراموشی سپرده نشود.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ۹ دی‌ماه روز سرنوشت‌ ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با توجه به ترفندهای مختلف دشمنان داخلی و خارجی نظام، هر سال باید نسبت به پاسداشت این حماسه عظیم کوشید.
 
حجت الاسلام رستگار در پایان سخنان خود تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی جامعه را پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت برشمرد.
 
۱۲ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۵۵
تعداد بازدید : ۳۸۱
کد خبر : ۱,۳۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید