اخبار

فولاد خوزستان پیش قدم در انجام مسئولیت های اجتماعی؛

فولاد خوزستان پیش قدم در انجام مسئولیت های اجتماعی؛
بهره برداری از مسیر انتقال آب بلوار سردار علی هاشمی به دنبال هشدار ها و جلوگیری از آبگرفتگی‌های شهری
به دنبال هشدارهای اخیر سازمان هوا شناسی و‌ سازمان مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص بارش باران‌های شدید در روزهای جاری و نگرانی از بروز مشکلاتی در مسدود شدن معابر شهری، شرکت فولاد خوزستان با پشتکار ‌و اعزام ماشین‌آلات و نیروی انسانی متخصص، نسبت به بهره‌برداری و عملیاتی نمودن سپتیک و مسیر انتقال آب، حد فاصل محور سردار شهید علی هاشمی و میدان لوله سازی اقدام نمود.
 
به گزارش خبرنگار‌ روابط عمومی، زاوش‌ امین زاده مسئول ارتباطات منطقه‌ای و امور اجتماعی اظهار داشت: این اقدامات به دستور مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و با پیگیری‌های دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، با هدف رفاه حال شهروندان گرامی صورت پذیرفت.
 
وی افزود: واحد ارتباطات منطقه‌ای و امور اجتماعی به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان، با حضور در منطقه و به کارگیری ماشین‌آلات و پمپ‌های صنعتی، اقدام به راه اندازی مسیر انتقال آب در مسیر های یاد شده، برای جمع‌آوری آب‌های سطحی حاصل از بارش نمود.
 
گفتنی است، پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان در زمان آبگرفتگی حاصل از بارش‌های باران با اعزام ماشین‌آلات و پمپ‌های صنعتی به مناطق آب‌گرفته در شهرستان‌های اهواز و کارون اقدام نموده است.
۱۰ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۰۳
تعداد بازدید : ۳۵۹
کد خبر : ۱,۳۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید