اخبار

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

بازنشستگان آیینه تمام نمای کارکنان شاغل هستند

بازنشستگان آیینه تمام نمای کارکنان شاغل هستند
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیدار با اعضای کانون صنفی بازنشستگان فولاد، این قشر را آیینه تمام نمای کارکنان شاغل دانست.
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار گفت: شرکت فولاد خوزستان در اجرای موارد قانونی که در شرکت‌های خصوصی قابل اجرا باشد، پیشتاز است. البته مواردی نیازمند برگزاری جلسه با اعضای محترم هیات مدیره است.
 
ابراهیمی گفت: اعتقاد مجموعه فولاد خوزستان با جامعه آماری نزدیک به ۱۵ هزار تن شاغل مستقیم، بر این است که جایگاه کنونی فولاد حاصل تلاش بازنشستگان در سالیان گذشته است. 
 
وی افزود: ایجاد زمینه برای سهامداری بازنشستگان در تعاونی این شرکت، قدم مثبتی در ایجاد درآمد بهتر برای بزرگواران است.
 
وی افزود: پاداش‌های مناسبتی تا زمان حضور بنده ادامه خواهد یافت و سعی می‌شود به دستورالعملی در آینده تبدیل شود. 
 
ابراهیمی تاکید داشت: در شرکت فولاد خوزستان، نیت کمک به بازنشستگان است، اما در مواردی نیاز به بررسی و پیگیری در کمیته‌های تخصصی می‌باشد. ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای بازنشستگان مدنظر و از دغدغه‌های مدیریت سازمان است.
 
در ادامه علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: تکریم بازنشستگان امیدبخشی به کارکنان شاغل است چون این عزیزان، نماد آینده ما هستند.
 
مخبر دزفولی افزود: برای رسیدگی به درخواست‌های قانونی بازنشستگان در حوزه‌های مختلف، کمیته‌های تخصصی تشکیل شده که بهترین بستر برای یافتن راه حل و ارائه پیشنهادات منطبق بر ضوابط است و جلسات این کمیته ها باید به طور منظم و موثری با محوریت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی تشکیل شود.
 
غلامرضا مجدم رییس هیات مدیره کانون صنفی بازنشستگان فولاد با خیرمقدم گویی به مدیرعامل و هیات همراه اظهار داشت: از مدیرعامل محترم درخواست داریم، رسیدگی به نسخه‌های دارویی، وضعیت درمان و امکانات و امور رفاهی بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.
 
وی در خصوص تداوم استخدام فرزندان بازنشستگان در شرکت‌های تابعه درخواست مساعدت نمود.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در دیدار جمعی از بازنشستگان مشکلات خود را با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مطرح و درخواست پیگیری جهت رفع مشکلات داشتند.
 
۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۲
تعداد بازدید : ۳۱۶
کد خبر : ۱,۳۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید