اخبار

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

اعضای شورای حوزه شهید بقایی با مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار کردند

اعضای شورای حوزه شهید بقایی با مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار کردند
در هفته بسیج، اعضای شورای حوزه بسیج کارگری شهید بقایی با مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، سوم آذرماه ۱۴۰۰ به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، فرمانده و اعضای حوزه بسیج کارگری شهید بقایی فولاد خوزستان با امین ابراهیمی مدیرعامل دیدار کردند.
 
در این دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان تفکر بسیجی را لازمه‌ی پیشرفت جامعه دانست و افزود: اگر تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد، همه مشکلات و موانع، مرتفع و پیشرفت و توسعه حاصل خواهد شد. مکتبی بودن، ایمان و اعتقاد به خداوند، اخلاص، اطاعت از ولی فقیه و امام عصر (عج)، تواضع و فروتنی، کار برای رضای خدا، غیرت و جوانمردی،‌ حُسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی،  ویژگی‌های یک بسیجی هستند.
 
ابراهیمی در ادامه گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، دستیابی به رکوردهای پی‌ در پی، نشان از جاری بودن تفکر بسیجی در سازمان است‌. کارکنان فولاد خوزستان در عمل ثابت کردند تولید پایدار و با کیفیت را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند. قدردان تلاش‌ بسیجیان مجموعه فولاد خوزستان در محرومیت‌زدایی، تقویت روحیه کارکنان، حل مسائل و مشکلات سازمان هستیم. امیدواریم تفکر بسیج در سازمان به فرهنگ تبدیل شود.
 
پیش از سخنان مدیرعامل، حمیدرضا توکلی زاده فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید بقایی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را اوج کار گروهی در فولاد خوزستان دانست و افزود: برپایی صندوق ثابت انتخابات ریاست‌ جمهوری که برای اولین بار در مجموعه انجام شد، برگ زرین و ماندگار در تاریخ مجموعه شد. جایی که بسیجیان فولاد خوزستان در کنار سایر واحدها، اقتدار، همبستگی و مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.
 
وی در ادامه گفت: بازدید از شهرک‌های صنعتی به منظور رفع موانع تولید، فعالیت در حوزه تامین امنیت مجموعه فولاد و برگزاری مراسم‌های فرهنگی با محوریت مناطق حاشیه‌ای، عمده فعالیت‌های حوزه شهید بقایی هستند که تا به امروز انجام شده است. همچنین برگزاری کلاس‌هایی با محوریت خانواده از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است. کلاس‌هایی که به صورت ویژه در حوزه‌ی فرزندان،‌ همسران و مشاغل مختلف برای خانواده‌ی بسیجیان مجموعه برگزار می‌شود. البته در ادامه اجرای کلاس‌ها را در سطح شرکت گسترش می‌دهیم.
 
توکلی زاده در پایان سخنان خود تزریق بیش از ۱۵۰ هزار دز واکسن در پایگاه‌های تجمیعی حوزه شهید بقایی فولاد را نقطه‌ی عطف دانست و افزود: با توجه به ابلاغ فرمانده کل قوا،‌ مبنی بر مشارکت بسیج در یاری رساندن به شبکه بهداشت و اهتمام مدیرعامل فولاد خوزستان، چهار مجموعه واکسیناسیون تجمیعی طرح شهید سلیمانی در نقاط مختلف شرق شهرستان اهواز از سوی حوزه تجهیز و راه‌اندازی شد. خوشبختانه مراجعات مردم به این مراکز باعث تسریع در واکسیناسیون شد. البته فعالیت‌ها به همین جا ختم نشد و واکسیناسیون سیار در بیش از ۸۰ روستای غیزانیه انجام شد. بنا داریم تا پایان سال هر هفته یک برنامه فرهنگی را به اجرا در بیاوریم.

546

32

۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰
تعداد بازدید : ۵۳۱
کد خبر : ۱,۳۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید