اخبار

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج؛

مدیر روابط‌ عمومی فولاد خوزستان با فرمانده حوزه شهید بقایی دیدار کرد

مدیر روابط‌ عمومی فولاد خوزستان با فرمانده حوزه شهید بقایی دیدار کرد
مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج به دیدار فرمانده حوزه شهید بقایی رفت.
 
 
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی و هیات همراه یکم آذرماه ۱۴۰۰ به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با حضور در دفتر حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با حمیدرضا توکلی زاده فرمانده این حوزه دیدار کردند.
 
در این دیدار صمیمی، توکلی زاده بسیج را یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز جایگاه بسیج به زمان و مکان و رده سازمانی منحصر نیست. هر کس در هر جایگاهی خدمت صادقانه کند، بسیجی است. روزی که امام خمینی (ره) با درایت و آینده‌نگری، یک سال پیش از شروع جنگ تحمیلی، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، هیچ‌ کس تصور نمی‌کرد نهال بسیج در جنگ تحمیلی جانانه در مقابل دشمن بعثی دفاع کند.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان در ادامه گفت: با پایان جنگ، کار بسیج تمام نشد و این نهاد مردمی با حضور در مناطق جنگی، شروع به بازسازی و فعالیت‌های عمرانی نمود. هر کجا که نیاز به خدمت‌رسانی همگانی باشد، بسیج در صف اول قرار دارد. سیل، زلزله،‌ کمک‌های مومنانه و هر فعالیتی که به رفع محرومیت‌ منجر شود، نقشی از بسیج و بسیجی را در خود دارد‌.
 
غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی فولاد خوزستان با اشاره به رشادت‌های بی‌بدیل بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: در حالی که هنوز چند صباحی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود، رژیم بعث عراق فکر تجاوز به خاک کشورمان به سرش افتاد و به خیال خام، قصد داشت ظرف سه روز خوزستان و یک هفته ایران را اشغال کند. اما در محاسباتش غیرت، مردانگی و دلیری بسیجیان را نادیده گرفت بود. بسیجیان سلحشور به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از خاک و ناموس، از جای‌جای کشور راهی مناطق جنگی شدند.
 
فروغی‌ نیا در پایان سخنان خود با بیان اینکه نهاد بسیج از دل جامعه رشد کرده است، افزود: بسیجیان در هر لحظه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و صلابت بسیج حاصل سازماندهی منظم، روحیه ایثارگری، خدمت‌رسانی بی‌ منت و مجاهدت است. در مقوله‌های مختلف امنیتی، دفاعی، سازندگی و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان، بسیج همواره فعال ظاهر شده است. بسیجیان فولاد خوزستان علاوه بر حضور موثر در مجموعه، در فعالیت‌های مختلف که منشا خدمت دارند، حضوری پر رنگ دارند.

54

۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۱
تعداد بازدید : ۳۲۰
کد خبر : ۱,۳۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید