اخبار

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت آقا امام حسین (ع) و یاران باوفایش
بنام خداوند بخشنده و مهربان
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْن وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْن وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن 
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تاثیر گذاشته است که هر سال با فرارسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان دشت کربلا در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.
محرم، وجدان همیشه بیدار تاریخ و گلوی هماره فریادگر زمان است. محرم، ماه پاسداری از حرمت انسان است. محرم، حریم ایمان و حصار قرآن است.
آری واقعه عاشورا و قیام آقا امام حسین (ع) و یاران باوفایش یک رویداد ساده و فراموش شدنی نیست، بلکه این قیام، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش و تفکر است. فرصتی ارزشمند برای آموختن مهم ترین درس های زندگی یعنی آزادگی، ذلت گریزی، ستم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی است.
بی تردید مهم ترین عامل جاودانگی حادثه عاشورا و حرکت عظیم سیدالشهدا (ع)، زنده نگاه داشتن اسلام و مبانی ریشه‌ای و اعتقادی آن است و قدر مسلم اگر نگاه نافذ امام حسین (ع) و دور اندیشی ایشان نبود چه بسا امروز با این صلابت و هیبت، در جهان معاصر از شریعت اسلام جز نامی باقی نمی‌ماند و تدبیر دشمنان در عقیم ساختن دین مبین اسلام به ثمر می‌نشست.
اینجانب فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت و تعزیت عرض نموده و ان شاءالله خداوند متعال همه ما را از عنایات حضرت سیدالشهدا (ع) در این دنیا و شفاعت ایشان در سرای آخرت بهره‌مند نماید.
ومن الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
۲۷ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۰۱
تعداد بازدید : ۷۰۳
کد خبر : ۱,۱۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید