اخبار

دیدار مدیرعامل با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس

دیدار مدیرعامل  با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با سردار میر احمدرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس خوزستان دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این دیدار با همراهی غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی و محمد جامعی مدیر حوزه مدیرعامل شرکت، پیش از ظهر روز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ در دفتر سردار حاجتی انجام شد.
سردار حاجتی در این دیدار اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان مجموعه ای پرتوان است که از حق خود محروم مانده است. این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم شهرستان های اهواز و کارون موفق عمل نموده است. همچنین تلاش و خدمت‌رسانی این شرکت در زمینه‌ی تزریق واکسن کرونا برای کارکنان، بازنشستگان و خانواده آنان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به حقی که شهدا بر گردن ما دارند افزود: ما برای حفظ نظام، شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده ایم و با توجه به امنیت موجود، نسبت به شهدای خوزستان مدیون هستیم. 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به خلق خدا توفیق الهی است. چرا که خدمت به خلق، خدمت به خدا می‌باشد.
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار با تبریک به مناسبت دریافت درجه سرتیپ‌ دومی سردار حاجتی اظهار داشت: محدودیت های برقی، زیان بالایی را بر شرکت فولاد خوزستان تحمیل نموده است. برای گذر از این مشکل مساعدت و همکاری مقامات استانی و لشکری ضروری است.
وی افزود: فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، عمل به مسئولیت های اجتماعی و خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم را اولویت اصلی خود می داند. امید که با عنایت خداوند متعال مجموعه فولاد خوزستان در این مسیر سربلند  باشد.

4
13

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸
تعداد بازدید : ۸۶۸
کد خبر : ۱,۱۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید