اخبار

مسئول ستاد عتبات شرکت فولاد خوزستان منصوب شد

مسئول ستاد عتبات شرکت فولاد خوزستان منصوب شد
با حکم حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان خوزستان، مسول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شرکت فولاد خوزستان منصوب شد.
مراسم تکریم قاسم سدره مسئول پیشین و معارفه حمیدرضا توکلی زاده مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات و عالیات شرکت فولاد خوزستان با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان خوزستان، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور بهداشت و سلامت کارکنان، سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس مهمانسرای نور این شرکت برگزار شد. 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان در جلسه یادشده گفت: شرکت فولاد خوزستان همواره یکی از پشتیبانان جدی در امر بازسازی عتبات عالیات بوده و با برپایی موکب در پایانه مرزی چذابه، احیاگر زیارت اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) بوده است.
وی افزود: ستاد عتبات عالیات یک ستاد رسمی و مردم نهاد می باشد که با کمک‌های خیرین مردمی، وظیفه‌ی تامین، بازسازی و نوسازی حرم اهل‌ بیت عصمت و طهارت در کشورهای عراق و سوریه را بر عهده دارد.
سید محمود موسوی در ادامه بیان داشت: مردم خوزستان در شهر نجف مشارکت در بازسازی و مرمت ۱۰۰ درصد گنبد و ایوان حرم حضرت امیرالمومنین (ع) و احداث و تکمیل صحن حضرت فاطمه زهرا (س) به مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع در پنج طبقه را داشته‌اند.
وی افزود: در کربلا مردم خوزستان در مرمت و بازسازی سنگ فرش بین‌الحرمین و صحن عقیله بنی‌ هاشم به مساحت ۵ هزار متر مربع در قالب تامین سیمان صحن و طرح توسعه حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل (ع) در مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع، تامین آب تصفیه حرم ها در شهر کربلا، زیرگذر حرم‌ها، سیستم خنک کنندگی و دوربین‌های مدار بسته با حضور افراد فنی و کمک‌های نقدی مشارکت بالایی داشتند. همچنین از کارهای مهمی که در کربلا در حال انجام است، پروژه زیرگذرهای حرم‌ های این شهر است.
وی افزود: مردم خوزستان در کاظمین نیز برای احداث خیابانی همچون بین الحرمین کربلا مشارکت دارند. در شهر سامرا نیز ستاد عتبات خوزستان معین می باشد. همچنین تامین ۶ درب برای حرم امامین عسکریین (ع) به وسیله مردم خوزستان ساخته شد که یکی از درب‌ ها از طرف شرکت فولاد خوزستان اهدا شده است.
موسوی در پایان سخنان خود اظهار داشت: برای موکب‌ها ماموریت تعریف شده است. یکی از ماموریت‌های ویژه برای موکب های اربعین در خوزستان، خدمت‌رسانی صفر تا صد به زائران اربعین است. از دیگر ماموریت‌ها در اساسنامه موکب‌های اربعین، مشارکت در حوادث و بلایای طبیعی، همچون سیل، کرونا، زلزله و دیگر امور است. در نهایت ماموریت سوم موکب‌ها جمع آوری کمک‌های مردمی و فعالیت در فضای مجازی برای احیای زیارت اربعین می‌باشد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان جلسه با حضور حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان و علیرضا مخبردزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور بهداشت و سلامت کارکنان با اهدای لوح تقدیر از زحمات قاسم سدره مسئول پیشین قدردانی و حمیدرضا توکلی‌زاده به عنوان مسئول جدید ستاد عتبات عالیات شرکت فولاد خوزستان معرفی شد.
۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷
تعداد بازدید : ۴۲۶
کد خبر : ۱,۰۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید