اخبار

دیدار قائم مقام مدیرعامل با مدیرکل زندان های استان خوزستان

دیدار قائم مقام مدیرعامل با مدیرکل زندان های استان خوزستان
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با دکتر پژمان پروین مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان و هیات همراه دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این دیدار یکم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و مهران عباس زاده قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت ها، مجامع و مسئولیت های اجتماعی در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت برگزار شد.
مهران عباس زاده قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت ها، مجامع و مسئولیت های اجتماعی در این دیدار اظهار داشت: دغدغه ی اجتماعی یک ضرورت است و باید نگاه ویژه به این مقوله داشت. مشارکت مردمی و دولتی که شامل سایر ارگان ها و سازمان های کوچک و بزرگ می گردد، در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است.
پژمان پروین مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان ضمن تبریک آغاز هفته قوه قضائیه با بیان اینکه کار در زندان بسیار حساس و دشوار است، افزود: کارکنان مجموعه زندان‌ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده‌اند. بنا بر وظیفه و در راستای تکریم آنان و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.
وی در ادامه گفت: زندانی به واسطه جرمی که انجام داده است تحمل حبس می‌نماید. مجموعه ی زندا‌ن‌ها همواره با تمام امکانات رفاهی، ارائه برنامه‌ های تربیتی و اصلاحی، برای تغییر نگرش زندانیان به زندگی تلاش می‌نماید.
پروین خاطر نشان کرد: زندانی بخشی از جامعه است. نهادها، دستگاه ها و مراکز اجتماعی و فرهنگی باید برای اصلاح اینگونه افراد اهتمام افزون تری داشته باشند.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: همکاری شرکت فولاد خوزستان در جشن گلریزان سال گذشته که به آزاد سازی ۷۲ زندانی معسر جرائم غیر عمد منجر گردید، علاوه بر اینکه باعث گرم شدن کانون خانواده‌های زندانیان شد،‌ الگویی برای سایر سازمان‌‌ها و کارخانجات برای حمایت از زندانیان به شمار می رود.

6
12
54  

۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۸
تعداد بازدید : ۴۶۹
کد خبر : ۱,۰۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید