اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه روز سه شنبه یازدهم خرداد ۱۴۰۰ در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این دیدار امین ابراهیمی اظهار داشت: نگاه سهام داران ما نگاه توسعه ای و سرمایه گذاری بلند مدت می باشد. خوزستان بهترین بستر از لحاظ آب و انرژی و دسترسی به آب های آزاد، جهت سرمایه گذاری است.
وی افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین عرضه کننده شمش فولادی و صادر کننده نمونه کشور، همواره بانک ملی را از مجموعه های بسیار خوشنام و فعال دانسته و این بانک یک شریک تجاری ارزنده برای گروه فولاد خوزستان از بدو تاسیس تاکنون می باشد.
ابراهیمی گفت: همکاری بانک‌ها فرصتی کلیدی در راستای توسعه می باشد و باید از این فرصت بهترین بهره را کسب نمود.
وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ما معیشت پرسنل است و از بانک ها انتظار داریم در حوزه ی تسهیلات، رضایت مندی همکاران را فراهم آورند. 
مونسان معاون مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار اظهار داشت: یکی از سیاست های بانک ملی حمایت از واحدهایی است که برای کشور ارزش آفرینی می کنند و سعی در قطع وابستگی به بیرون کشور را دارند.
وی اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از مشتریان اصلی و برتر در ایفای تعهدات خود است.
وی ضمن تمایل به توسعه کمی و کیفی همکاری‌های تجاری فی مابین، بانک ملی را یک شریک تجاری در کنار فولاد خوزستان توصیف نمود و بر بالابردن سطح ارتقای همکاری و تعاملات و ایجاد زمینه ارتباط دو سویه تاکید کرد. 
گفتنی است، در این جلسه مدیران دو بنگاه اقتصادی کشور، ضمن مذاکره و بیان نقطه نظرات، راه های توسعه و تقویت روابط و همکاری‌ های آتی را مشخص نمودند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این دیدار مسئولان بانک ملی ایران از خطوط تولید و سایت صنعتی شرکت فولاد خوزستان بازدید کردند.

562
45

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۷۰۷
کد خبر : ۱,۰۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید