اخبار

مذاکره صادراتی فولاد خوزستان با نمایندگان میتسوبیشی در اهواز

مذاکره صادراتی فولاد خوزستان با نمایندگان میتسوبیشی در اهواز
بازدید و مذاکره موفقیت آمیز گروه اعزامی شرکت بین المللی میتسوبیشی، احتمال گسترش حضور فولاد خوزستان در بازارهای آسیای جنوب شرقی را بیشتر کرد.
مدیر صادرات شرکت فولاد خوزستان این مطلب را در پایان دیدار از سایت فولاد سازی و برگزاری جلسه مذاکره فنی و بازرگانی با هیات مذاکره کننده ژاپنی در اهواز اعلام نمود. 
محمدحسین امام افزود: گروه اعزامی شامل نمایندگانی از شرکت Mitsubishi و Metal one  ژاپن بودند و در این سفر که بنابر تقاضای طرفین به منظور توسعه روابط تجاری فیمابین برنامه ریزی و اجرا شده بود ضمن مذاکرات نزدیک، ماشین ریخته گری مداوم بیلت را مشاهده کردند. 

 

وی تصریح کرد: هیأت ژاپنی و همراهان از مشاهده امکانات بروز و روش پیشرفته تولید در فولاد خوزستان ابراز خرسندی کرده و توانمندی های فنی و تکنیکی موجود در بخش فولاد سازی و محل بازدید از خط بیلت را بسیار اطمینان بخش توصیف کردند. این گزارش حاکیست، انتشار مزایده بین المللی محصولات فولاد خوزستان بر روی سایت اینترنتی شرکت، از دلایل اقبال مشتریان افزونتر خارجی نسبت به اسلب و بیلت شده است.به گفته امام مدیر صادرات، گروه بازدید کننده امروز، دوشنبه دوازدهم تیرماه ۱۳۹۶ از میتسوبیشی اینترنشنال، امیدوارند بتوانند به صورت متوالی معاملاتی با هدف عقد قراردادهای بلند مدت برای صادرات شمش فولاد خوزستان به مقاصدی جدید در کشورهای ویتنام و فیلیپین داشته باشند.
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۴
کد خبر : ۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید