اخبار

شرکت فولاد خوزستان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

شرکت فولاد خوزستان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌ کننده برای پنجمین سال متوالی در ردۀ پیشتازان توجه به مشتری قرار گرفت.

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان روز دوشنبه نهم اسفندماه در شانزدهمین آیین روز ملی حمایت از مصرف کنندگان در تهران، تندیس طلایی سازمان حمایت را به نمایندگی از تمامی کارکنان تلاشگر این شرکت دریافت نمود.

 

 تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌ کننده

 

این گزارش حاکیست شرکت فولاد خوزستان تاکنون با دریافت 10 گواهینامه و 7 تندیس طی یازده سال گذشته، بیشترین افتخارات را در زمینه توجه به مشتری در حوزۀ صنایع معدنی بزرگ کشور به خود اختصاص داده است.

بر پایه این گزارش همایش شانزدهم روز ملی حمایت از مصرف کننده در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور اسحق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونین و مسئولان این وزارتخانه و مدیران شرکتها و صنایع عمده کشور برگزار شد.

 

 

 

شرکت فولاد خوزستان که در همایش روز ملی حمایت از مصرف کنندگان در بین بنگاه‌های طراز نخست در بحث مشتری مداری معرفی شده است، امسال هفتمین تندیس و پنجمین تندیس طلایی خود را دریافت کرد.

افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، تلاش برای برقراری قیمت عادلانه و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد نیز از دیگر اهداف همایش اعلام شد.

 

 

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۰۸
کد خبر : ۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید