اخبار

هجدهمین همایش تجلیل از فعالان بهپویی

هجدهمین همایش تجلیل از فعالان بهپویی
هجدهمین همایش بهپویی که با هدف تجلیل از فعالانQC ) گروه های بهبود کار) با حضور محمد رضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد .


هجدهمین همایش بهپویی با هدف تجلیل از فعالانQC (گروه های بهبود کیفیت) با حضور محمد رضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جمعی از معاونان و مدیران،فعالین بهپویی وخانواده برگزیدگان عصر دیروز در سالن چندمنظوره دویست دستگاه با استقبال و حضور پرشور آنان برگزارشد. به گزارش خبرنگار روابط عمومی مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهارداشت: دلیلی که ما دورهم جمع شده ایم ، برای ارزش افزایی ست که کارکنان شرکت فولاد خوزستان به لطف خداوند ایجاد نموده اند، اگر ما بپذیریم که ارزش هر سازمان به دارایی هایش است، مجموع دارایی های آن ( اعم از ساختمان ها ، تجهیزات و ابزارآلات و . . . ) درواقع سرمایه شرکت را تشکیل می دهند .

همایش بهپویی
وی با بیان اینکه ارزشمندترین دارایی های یک سازمان، نیروی انسانی آن است بیان کرد: از نیروی انسانی تحت عنوان دارایی های غیر مشهود سازمان یاد می شود، امروزه نیروی انسانی در سازمان های پیشرو ارزش مهمتر و بیشتری دارند تا سازمان هایی که تکیه بر تجهیزات مادی و سخت افزاری دارند. وی در ادامه خاطر نشان کرد: در ارزش گذاری سازمان های تکنولوژی محور مانند گوگل و غیره شاید نشود به آن صورت ارزشی را در مورد دارائی های آن ها مشخص نمود ، ولی آنچه که مهم است نیروی انسانی یک سازمان است.


مدرس خیابانی با بیان این که برای نخستین بار است در چنین همایشی در شرکت حضور یافته، ونمونه آن را در سازمان های دیگر با این شکوه،سراغ ندارد،دعوت از خانواده همکاران را برای حضور در این همایش خوش یمن و فرخنده دانست. وی اظهار کرد: امری که در شرکت فولاد خوزستان باید بدان اهمیت ویژه ای داده شود ، نیروی انسانی و ارزشی ست که تأثیرگذاری نیروی انسانی در تقویت بُنیه های سازمانی شرکت دارد. وی افزود: شرکت فولاد خوزستان به همت همکاران سطوح عملیاتی ، مدیران و معاونان سال گذشته ۳ میلیون و۶۰۰ هزار تن تولید را به اجرا رساندند و شاید رکورد تاریخی فولاد خوزستان شکسته شد.


مدرس خیابانی با بیان افزایش تولید ۵ درصدی نسبت به سال نود و چهار تصریح کرد: اتفاق بزرگ دیگر صادرات شرکت فولاد خوزستان است که سال گذشته ۶۳۰ میلیون دلار از صادرات کل کشور به فولاد خوزستان اختصاص داده شد و شاید یکی از افتخارات دولت به منظور این که تراز تجاری کشور مثبت شده، مدیون زحمات تک تک شما عزیزان شاغل در فولاد خوزستان است.


وی افزود : واحد بهره برداری پیش از این توانایی تولید تنها یک میلیون محصول صادراتی را داشت در حالی که سال گذشته ، یک میلیون و۸۰۰ هزار تن محصول صادر شد و این امر نشان دهنده تلاش همکاران در واحد بهره برداری برای تحقق این بهبود بوده است. صادرات ما در سال ۹۲حدود شصت هزار تن ، سال ۹۳ ششصد هزار تن ، سال نود و چهار یک میلیون و سیصدو اندی هزار تن که رکورد تاریخی شرکت شکسته شد و در سال ۹۵ با شکستن میزان تولید سال قبل میزان تولید صادراتی یه یک میلیون و ۹۰۰ هزارتن رسید . وی ابراز کرد: انشالله با همت تمامی عزیزان و کارکنان از جمله واحد های بهره برداری ، فروش ، صادرات وهمه ی حوزه های مرتبط رکورد شکسته خواهد شد که این به معنای بهبود مستمر است.

همایش بهپویی
مدرس خیابانی با تأکید بر بهبود مستمر تولید خاطر نشان کرد : مساله ای که باید در شرکت به آن توجه شود ، مستمر بودن این بهبود هاست . زمانی این بهبودها و بهره وری ارزشمند است که استمرار و تداوم داشته باشد. در زمینه توسعه نیز ، توسعه ای ارزشمند تلقی می شود که پایدار باشد . این بهبودها شاید به همین جلسات ، گردهمایی ها ، همایش ها و شعارها بستگی دارد که از ابتدا با شعار شروع شود و به تدریج این شعارها تبدیل به عملیات ، برنامه و تحقق شود .

مدیرعامل فولادخوزستان در ادامه بیانات خود با اشاره به تعیین شعار هر سال اظهار کرد : سال نود و پنج به نام سال مدیریت بهای تمام شده – تولید ایمن و سبز نام گذاری شد . ارزش تولید ما باید بر این مبنا باشد که بیشترین تولید و کمترین مزاحمت را در مباحث محیط زیست داشته باشیم تا بتوانیم در جهت تأمین منافع همه ی ذینفعان به ویژه منافع کارکنان شرکت فولاد خوزستان گامی مهم برداریم. وی با تقدیر از همکارانی که در توسعه و ارائه پیشنهادات در امر بهپویی فعالیت داشتند و تجلیل از خانواده های شان افزود: دعوت از خانواده های کارکنان در کنار آن ها نشان دهنده این است که کارکنان تنها زمانی می توانند موفق باشند که همراهی و همکاری خانواده ها هم نقش آفرین باشد

   

مدیر عامل شرکت با تشکر از تک تک همکاران و خانواده ی محترم آنان که با همراهی خود و دلگرمی بخشیدن به کارکنان فولاد خوزستان کاری نمودند که شرکت در سال نودوپنچ بزرگترین و تاریخی ترین افزایش میزان تولید را داشته باشد ، ابراز امیدواری نمود در سال نودوشش باهمت همه ی کارکنان رکوردهای جدیدی که برنامه ریزی شده و به عنوان شعار تعیین شده از جمله تولید

 

مدیر عامل شرکت با تشکر از تک تک همکاران و خانواده ی محترم آنان که با همراهی خود و دلگرمی بخشیدن به کارکنان فولاد خوزستان کاری نمودند که شرکت در سال نودوپنچ بزرگترین و تاریخی ترین افزایش میزان تولید را داشته باشد ، ابراز امیدواری نمود در سال نودوشش باهمت همه ی کارکنان رکوردهای جدیدی که برنامه ریزی شده و به عنوان شعار تعیین شده از جمله تولید 3 میلیون و 700 هزار تن و فروش محصول صادراتی بیش از 2 میلیون تن ان شاءالله محقق شود.

 

 

 همایش بهپویی

 

  محمد نیکو­کار معاون بهره برداری در ادامه این مراسم اظهر داشت : بهپویی صادر کردن یک تفکر و نگرش در تمام عرصه های زندگی است. یکی از ارزش­های پنجگانه فولاد خوزستان ، کارِ گروهی ، خلاقیت ، نوآوری و بهبود مستمر است . بحمدا . . . در شرکت فولاد خوزستان روحیه بهبود حاکم است . ما در سال گذشته 3 میلیون و 600 هزارتن میزان و رکورد تولید داشتیم .

وی با بیان کاهش مصرف انرژی در بخش فولاد سازی عنوان کرد : در کاهش مصرف برق و به موفقیت قابل ملاحظه ای دست یافتیم . با ایجاد فضای سبز حدود 5 برابر مقدار تعیین شده ، طرح های پس­آب و نصب غبارگیرها قدم های جدی در حفظ فضای سبز برداشته شده است. برای کاهش حوادث تلاش های زیادی صورت گرفته است . بر همین اساس ان شاء ا. . . حرکت کایزن و بخش بهپویی شرکت براساس شعار شرکت که تولید ایمن و سبز می باشد جهت گیری خواهد نمود و در پایان  از تمام کارکنان شرکت که برای بهبود مستمر تلاش می کنند ، تشکر نمود .

  

 

همایش بهپویی
  در ادامه این  مراسم دکتر علیرضا مخبردزفولی مدیر اموزش تحقیقات و توسعه منابع انسانی در بخش اول این برنامه در سخنان ارزشمندی که با استقبال حاضرین همراه شد به بیان اهمیت و جایگاه خانواده پرداخت. این پزشک و روان شناس متخصص حوزه خانواده با اشاره به وضعیت طلاق در کشور به لزوم اموزش مهارت های زندگی به زوج های جوان اشاره کرد و گفت:برای صدور مجوز رانندگی، ده ها معیار سخت گیرانه وجود دارد و هرکسی به محض خرید ماشین نمی تواند پشت فرمان بنشیند ولی سکان زندگی را بدون یک ساعت اموزش به دست دو جوان می دهیم!وی تهاجم رسانه ای و فرهنگی به خانواده در کانال های ماهواره ای را حسابشده دانست و گفت:از درون خانواده، شهید همت و شهید باکری و شهید کاظمی و شهید تهرانی مقدم می جوشد. در کشور بی خانواده، وادادگی کشور را به سهولت به دشمن هدیه می کند.مدیر آموزش،تحقیقات و توسعه منابع انسانی در بخش دیگری از سخنان خود، استرس را در تبادل دائم بین محیط کار و خانواده دانست و افزود آرامش خانواده به محیط کار و محیط کار به خانواده منتقل می شود. دکترمخبردزفولی در انتهای سخنان خود،مؤلفه های احترام ،ابراز محبت کلامی،آراستگی ظاهری و باطنی وگفت و گوی منطقی و موثر بین زوجین در خصوص کمترین موارد سوء تفاهم ها را، از عوامل پایداری عشق و تحکیم خانواده برشمرد.


در ادامه، مراسم با تقدیر و اهدای مدال افتخار به کارکنان و تندیس یادبود به مدیران و همچنین اعطای لوح تقدیر به همسران پرسنل شاغل در شرکت ازسوی خانواده شهیدان رشید پور و ملائی همراه بود. در پایان گروه نمایش طنز درباره آسان گیری شرایط ازدواج برای حضار برپاشد.




۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۲۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۳۵۸
کد خبر : ۶۶

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
2

سلام اگه میشه لطف کنید صدای دکتر مخبر را که در همایش سخنرانی کردند را برایمان بفرستید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید