اخبار

نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات و شاخص‌ های نماینده انقلابی

نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات و شاخص‌ های نماینده انقلابی
نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات و شاخص‌ های نماینده انقلابی با حضور میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، علیرضا جانه مشاور مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان، مهران عباس زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) این شرکت برگزار شد.
میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز با توصیه به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: هر قدمی که به سوی صندوق‌های رای برداشته شود، عبادت است. 
وی افزود: در ماه گذشته سردار حاج قاسم سلیمانی به دستور شقی‌ ترین افراد و آمریکایی های جنایتکار به شهادت رسید. اگر به خواب رفته و غلفت نماییم، به ما حمله خواهد شد. باید بیدار و هوشیار باشیم. در هر انتخاباتی حتی انتخابات مجامع صنفی، ممکن است نفوذ شود و به مردم و این انقلاب ضربه بزنند. 
حاجتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: هرکس ایران را دوست دارد، باید در صحنه بوده و پای صندوق‌ های رای بیاید. دشمن به دنبال خواب و غفلت ما می‌ باشد. سال‌های سال است که از راه زور و تزویر به دنبال تجزیه این کشور بزرگ و پهناور با تنوع اقوام هستند. راه تزویر به این معنی است که دشمنان  با به غفلت وا داشتن مردم ایران از راه نفوذ، تحقیر آنان را دنبال می کنند. به نظر شما شبکه های فارسی زبان مخالف نظام اسلامی، برای چه تاسیس شده اند؟ این گونه شبکه ها همانند ویروس عمل می نمایند. برای خام کردن و به خواب غفلت فرو بردن اذهان عمومی جامعه و در نهایت از بین بردن روح و هویت آن جامعه عمل می کنند. راه زور نیز به گونه‌ای است که با تحقیر به شما می‌باوراند که در مقابل دشمن شکست خورده اید. 
امام جمعه موقت اهواز در توضیح نماینده اصلح گفت: انقلابی، جهادی و خدمت گزار بودن از ویژگی های یک نماینده مجلس است. برای انتخاب یک دولت قوی و انقلابی نیاز به انتخاب نمایندگان شجاع، با بصیرت و انقلابی می باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی تصریح نمود: دشمنان ایران تنها با جمهوری اسلامی مخالفت ندارند؛ بلکه به دنبال تجزیه ایران عزیز هستند.
وی افزود: اگر در اینترنت، خاورمیانه جدید را جستجو کنید، تمامی کشورهای اسلامی و به خصوص کشورهای با گرایش شیعه را به چند دسته تقسیم نموده است.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: در زمان حمله داعش به اربیل عراق، بارزانی برای حمایت با رئیس جمهورهای آمریکا، ترکیه و عربستان صعودی تماس می‌گیرد و جواب منفی می‌ شنود. پس از آن با حاج قاسم سلیمانی تماس می‌ گیرد، چون می دانست حاج قاسم و یارانش عزت، ناموس، شرف انسانی و مسلمانان برایش مهم است.
وی در جمع کارکنان فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: در سیاه‌ چاله تحریم‌ ها، کاری که کارکنان فولاد خوزستان برای حفظ امنیت اقتصادی انجام می‌دهند، معادل جهاد شهیدان و ایثارگران این انقلاب است. 
وی در پایان ابراز امیدواری نمود، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ های رای سیلی دیگری برای پیکره دشمنان ایران و انقلاب اسلامی زده خواهد شد.
گفتنی است، این نشست در ادامه ی سلسله نشست‌‌ های بصیرتی پیرامون انتخابات، با همت حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

354
2
354  

۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۸۳۴
کد خبر : ۶۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید