اخبار

تمدید گواهی‌ نامه نظام مدیریت انرژی فولاد خوزستان

تمدید گواهی‌ نامه نظام مدیریت انرژی فولاد خوزستان
گواهی‌ نامه نظام مدیریت انرژی فولاد خوزستان با ممیزی مراقبتی در حوزه فرآیندها، فعالیت‌ها و اهداف مرتبط با بهینه‌ سازی مصارف انرژی براساس استاندارد ISO 50001:2011 تمدید شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، تمدید گواهی‌ نامه نظام مدیریت انرژی فولاد خوزستان در نشستی با حضور هوتن صدری سرممیز شرکت توف‌نُورد (TUV NORD) و به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام ارشد مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان، روز ۲۸ بهمن‌ ماه ۹۸ در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل انجام شد.
بر پایه این گزارش، هوتن صدری سرممیز شرکت توف نُورد، نقاط قوت این دوره از ممیزی مراقبتی فولاد خوزستان را بر اساس استانداردهای: شفافیت در پاسخگویی و ارائه شواهد، آمار و اطلاعات و معیارها، تعیین خطوط منبای انرژی در کلیه‌ ی فرآیندها و فعالیت‌های مرتبط در تمامی سطوح سازمانی و پایش و اندازه‌ گیری مناسب و پیگیری اقدامات مرتبط با بازنگری مدیریت در کمیته عالی انرژی که به‌ صورت ماهیانه برگزار می‌ شود، برشمرد.
در پایان جلسه، محمد نیکوکار قائم مقام ارشد مدیرعامل با تاکید بر اهمیت توسعه تفکر در توجه به بهینه‌ سازی مصارف انرژی، با وجود چالش‌های اساسی، به اقدامات نظام‌ مند انجام شده در زمینه بهینه‌ سازی کیفیت مواد، ایجاد تغییرات مناسب در فرآیندها و فناوری در حوزه‌های مرتبط و از جمله طرحهای توسعه  با مصارف عمده انرژی اشاره نمود.

این گزارش حاکی است، برنامه ممیزی شخص ثالث و تمدید گواهی‌ نامه نظام مدیریت انرژی با محوریت مدیریت انرژی و سیالات و تضمین کیفیت به مدت سه روز، از ۲۶ الی ۲۸ بهمن‌ماه ۹۸ در سطح شرکت انجام گرفت.

254


254
254

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۵۴
تعداد بازدید : ۶۰۷
کد خبر : ۶۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید