اخبار

دریافت تندیس بلورین دهمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران

دریافت تندیس بلورین دهمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران
دهمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر مدیران مالی شرکت های سراسر کشور، ۲۶ بهمن ماه ۹۸ در سالن همایش‌ های برج میلاد تهران برگزار شد.
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم اظهار داشت: باید به ارتقای بهره‌ برداری از ظرفیت‌های خالی موجود در بخش دولت و بخش خصوصی توجه جدی کرد و با مولد سازی دارایی‌ های مازاد و منجمد، نرخ بهره‌ برداری از ظرفیت‌ها را افزایش داد.
وی افزود: تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در جهت رشد پویا و بدون نوسان، در گروی بهره برداری از ظرفیت های موجود و بهره مندی از مدیریت مالی توانمند، پویا و مجهز به دانش روز است.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: مدیران مالی در معرض سخت ترین تصمیمات همچون مدیریت منابع کمیاب مالی قرار دارند، لذا باید بر اساس الگوی شایستگی، افراد واجد شرایط برای ایفای این مسئولیت خطیر انتخاب شوند.
دژپسند گفت: مهم تر از حسابرسی رعایت در مدیریت مالی، مدیریت عملیاتی است، مدیران باید مدیریت وجوه را با دقت تحت نظر داشته باشند، این مهم علاوه بر بخش دولتی، در بنگاه های اقتصادی و همچنین نهاد خانواده نیز موضوعیت دارد.
وی افزود: اگر این چرخه را مدنظر قرار دهیم، بخش قابل توجهی از دغدغه‌ ها برطرف خواهد شد.
دژپسند یادآور شد: مدیران مالی صرفا مسئول تراز مالی نیستند، بلکه باید به هزینه های ناشی از راکد بودن منابع نیز توجه داشته باشند.
وزیر اقتصاد در پایان سخنان خود اظهار داشت: مدیران مالی باید از وجود دارایی‌ های راکد نگران باشند و پیشنهاد مشخص برای تبدیل این دارایی‌ها به دارایی‌های مولد ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، علی جهان بین مدیر حسابداری عمومی، سید صادق عدنانی مدیر حسابداری داخلی، ابراهیم فرضی نژاد مشاور معاون مالی و اقتصادی، جابر صالحی دیلمی رئیس حسابداری خرید و اشکان افشار پور رئیس بودجه و گزارشات به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان در همایش یاد شده شرکت نموده و علی جهان‌ بین، تندیس بلورین این همایش را به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دریافت نمود.


354
354
123
23

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۹۳۲
کد خبر : ۶۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید