اخبار

بسیج کلید حل مشکلات جهان اسلام است

بسیج کلید حل مشکلات جهان اسلام است
سردار محمود معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در چهلمین رزمایش اقتدار بسیج، این نهاد را کلید حل مشکلات جهان اسلام دانست.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، چهلمین رزمایش اقتدار بسیج، با حضور گردان های ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، سوم و چهارم بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.
این رزمایش با حضور سردار محمود معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، سرهنگ عادل ساری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان،‌ سرگرد حسن مقدمی فرمانده حوزه مقاومت شهید بقایی فولاد خوزستان و جمعی از مقامات لشکری، استانی و بسیجیان  گردان های نمونه بیت المقدس ناحیه امام علی (ع) انجام شد.
در ابتدای رزمایش و پس از ادای احترام فرماندهان به مقام شامخ شهدا و قرائت قرآن و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، سردار محمود معین پور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه  گفت: بسیجیان، یادآور دلاوران هشت سال دفاع مقدس هستند. امروز در میان شما یادگاران جبهه و جنگ هستند، که امنیت، عزت و اقتدار امروز را مدیون شان هستیم.
معین پور هدف از رزمایش را حفظ آمادگی و ارتقاء توان دفاعی دانست و افزود: رزمایش دو هدف را دنبال می کند، آمادگی جسمانی که با  تمرین تاکتیک و آموزش نظامی حاصل می شود. اما هدف اصلی،  آمادگی معنوی است. چهل سال انقلاب اسلامی را مدیون معنویتی هستیم که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم زیر پرچم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوجود آورده اند. انس با قرآن، اهل بیت و زیارت، ابعاد معنویت هستند. استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا از این معنویت وحشت دارند. بسیجی هر لحظه آماده شهادت است و الگوی بسیجیان سردار قاسم سلیمانی و سردار علی هاشمی هاست. 
وی بسیج را کلید حل مشکلات جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران  دانست و ادامه داد: بسیج ثابت کرده است در هر عرصه ای وارد شده، یاور و کارساز بوده است. در عرصه ی دفاعی، امنیتی، سازندگی، بلایای طبیعی و هر کجا که نیاز به خدمت بوده،‌ بسیج در کنار مردم حاضر شده است. بسیجی در هر لباس و هر نامی، چه حزب الله و چه حشد شعبی در میدان است. به زودی تفکر بسیجی، جهانی می شود و دودمان استکبار جهانی را به باد می دهد. 
پیش از سخنان سردار معین پور، سرهنگ عادل ساری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، گردان های بیت المقدس را سربازان ولایت دانست و گفت: امروز بسیجیان زیر پرچم ولایت و با تاسی از شهدا و سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی، برای دفاع از میهن جانفشانی می کنند.
ساری با اشاره به اهمیت آمادگی دفاعی و حفظ تمامیت ارضی اظهار داشت: دفاع فقط به دفاع رزمی خلاصه نمی شود، امروز فضای مجازی تبدیل به میدان جنگ شده است. هر کدام از بسیجیان یک سرباز سایبری هستند. برای پیروزی در این میدان باید، خود را تقویت کنیم.
پس از پایان صبحگاه، گردان بین المقدس حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان در حضور سردار محمود معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، سرهنگ عادل ساری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان و سرگرد حسن مقدمی به انجام برنامه های نحوه واکنش در زمان بلایای طبیعی و حمل مصدومین پرداختند.
در پایان رزمایش، علی محمدی مدیرعامل و سرگرد حسن مقدمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در میان بسیجیان شرکت فولاد خوزستان حاضر شدند و از حضور مقتدرانه آنان تقدیر کردند.
محمدی در این دیدار، بسیجیان را سرمایه های فولاد خوزستان دانست و افزود: از بسیجیان انتظار دارم، همانطور که در عرصه ی تولید جهاد می کنند، در میدان های نبرد و دفاع از کشورمان نیز هوشیار باشند. امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران،‌ امنیت و آسایش در تمام کشور  برقرار است.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، گردان ۱۰۴ بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان، بالاترین امتیاز را از نظر نظم و اجرای تاکتیک های امداد و نجات و عملیاتی کسب نمود.

گفتنی است، در روز اول این رزمایش دو روزه، نیروهای گردان بیت المقدس در کلاس های پدافند غیر عامل، امداد و نجات و سلاح شناسی شرکت کردند؛ همچنین رزم شبانه همراه با انفجارات از دیگر برنامه های این رزمایش بود.

3561  
354
621
256
5169
61
6151

651
514
654
3564
3126
651

۴ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۳۴
کد خبر : ۶۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید