اخبار

فولاد خوزستان در کنار مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان

فولاد خوزستان در کنار مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان
چه عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار
بیش از یک هفته از وقوع باران های سیل آسا استان سیستان و بلوچستان می گذرد و با توجه تخریب زیربنایی شهرهای درگیر سیل، مردم این دیار شهید پرور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، به طوری که از بدیهی ترین اقلام زندگی روزمره محروم هستند. از طرفی خسارت ناشی از سیل بسیاری از راه های ارتباطی را تخریب و برودت هوا مشکلات را دوچندان کرده است؛ این شرایط دل هر انسانی را به درد می آورد. 
بنا بر وظیفه ی انسانی و دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک رسانی فوری به مناطق سیل زده، قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان با دستور مدیرعامل و در کنار کمک های نوع دوستانه هموطنان، اقدام به آماده سازی و ارسال اقلام ضروری به این مناطق نمود.
این گزارش حاکی است، مرحله اول کمک ها شامل: ۴۰۰۰۰  بسته پتو، برنج، روغن مایع، کنسرو لوبیا، تن ماهی، آب لیمو، آب معدنی، شکر، چای، رب گوجه و انواع پوشاک و لوازم بهداشتی روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ بنا بر اعلام نیاز به جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است. فولاد خوزستان در کنار مردم سیل زده سیستان و بلوچستان است و ارسال کمک ها از سوی این شرکت تا عادی شدن شرایط به صورت مستمر ادامه دارد. 
گفتنی است، بارش ۲۳ دی ماه ۹۸ در این مناطق دویست برابر متوسط بارش های قبل بوده و به گفته احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان قطع محورهای ارتباطی ۵۰۰ روستا، بسته شدن ۲۶ محور ارتباطی فرعی، قطع برق ۱۳۰ روستا، از مدار خارج شدن شبکه توزیع آب آشامیدنی ۳۰۰ روستا در مناطق مرکزی و جنوبی، آسیب شدید به بخش کشاورزی از جمله باغات موز و مزارع در شهرستان‌های کنارک، چابهار و دلگان، قطع شبکه ارتباط تلفن در شهرستان‌های نیک شهر، فنوج و بخش‌هایی از دلگان، سرباز، کنارک، قصرقند و همچنین آب گرفتگی معابر و منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی از جمله آسیب‌های وارد آمده به مناطق سیل زده این استان است.

سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان
36  

۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۲۱
تعداد بازدید : ۴۹۰
کد خبر : ۶۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید