اخبار

اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد برگزار شد
اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با حضور فعالان صنعت فولاد و تامین کنندگان و سازندگان داخلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور ۱۳۰ شرکت فعال در این حوزه، ۲۳ الی ۲۶ دی ماه ۹۸ در برج میلاد تهران برگزار شد.
در آیین اختتامیه، سید رسول خلیفه سلطان دبیر این جشنواره ضمن قدردانی از شرکت کنندگان و حامیان اظهار داشت: در مدت چهار روز شرکت های بزرگ فولادی در کنار تامین کنندگان، بازرگانان و شرکت های دانش بنیان، بزرگ ترین گردهمایی خانواده فولاد را رقم زدند. شرکت‌های دانش بنیان با تجربه هستند و تلاش می‌کنند فضای تقاضا محور را توسعه دهند.
خلیفه سلطان در ادامه گفت: تحریم ها فرصتی برای حرکت به سمت  بومی سازی بود. از تولیدکنندگان فولاد انتظار داریم، بومی سازی را در عمل ثابت کنند و از شرکت های دانش بنیان حمایت کنند. سهم تامین‌کنندگان در زنجیره فولاد و صنایع معدنی از صنایع دیگر بالاتر است.
در ادامه مراسم، غلام رضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در مورد شرایط وضعیت فولاد و لزوم حمایت از تولید داخلی به ایراد سخنرانی پرداخت.
در بخش دیگر مراسم از کتاب بومی سازی شرکت فولاد خوزستان که حاصل برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد در مردادماه ۹۸ و با حضور ۶۵ شرکت داخلی در اهواز بود، رونمایی شد.
در پایان آیین اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از شرکت ها و تامین کنندگان داخلی که با فولاد سازان بزرگ در زمینه بومی سازی همکاری داشتند، با اهدا لوح تقدیر شد.

156
+654
654
65+
645
351
51
615
 

۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰
تعداد بازدید : ۵۱۵
کد خبر : ۶۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید