اخبار

امضای سه تفاهم نامه با تولید کنندگان نسوز به ارزش یک هزار و دویست میلیارد ریال

امضای سه تفاهم نامه با تولید کنندگان نسوز  به ارزش یک هزار و دویست میلیارد ریال
در حاشیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان با شرکت های داخلی تولید کننده مواد نسوز سه تفاهم نامه به ارزش یک هزار و دویست میلیارد ریال امضا کرد.
رحیم رضایی سرپرست خرید مواد اولیه و انرژی با اعلام این خبر افزود: شرکت فولاد خوزستان به منظور حمایت و رونق تولید داخل و با هدف بومی سازی، در حاشیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، سه تفاهم نامه به ارزش یک هزار و دویست میلیارد ریال با تولیدکنندگان داخلی به امضا رساند.
وی در ادامه گفت: این تفاهم نامه ها به منظور تامین مواد و قطعات نسوز مورد نیاز بخش فولادسازی با شرکت های نسوز آذر، دیرگداز ایران و پالارصنعت به امضا رسید.
سرپرست خرید مواد اولیه و انرژی گفت: از بیست سال گذشته، شرکت فولاد خوزستان‌ علیرغم ماهیت خاص صنعت فولاد و ریسک بالای جایگزینی، در بومی سازی پیشتاز بوده و در سال های اخیر با شروع دور جدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، با تشکیل کارگروه های ویژه و تخصصی، بومی سازی را با جدیت بیشتر، پیگیری و دنبال کرد. این حرکت علاوه بر توسعه بومی سازی، باعث رشد و شکوفایی صنایع داخلی، اشتغال زایی و کاهش هزینه خرید کالاهای مورد نیاز شده است. حاصل این سیاست گذاری، بومی سازی ۲۵ هزار قطعه و کالای مورد استفاده در صنعت فولاد بود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هشتاد درصد مواد و قطعات نسوز مورد نیاز فولاد خوزستان، بومی سازی شده و از منابع ساخت داخل تامین می شود. این مهم با اراده استوار فولاد مردان میسر شده است.


3156
3
3561  

۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۶۵۳
کد خبر : ۶۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید