اخبار

افزوده شدن دو دستگاه کامیون مجهز به‌ ناوگان آتش‌ نشانی شرکت فولاد خوزستان

افزوده شدن دو دستگاه کامیون مجهز به‌ ناوگان آتش‌ نشانی شرکت فولاد خوزستان
دو دستگاه کامیون در شرایط تحریمی شدید و پس از دریافت مجوزهای لازم از وزارت صمت با هدف ارتقای آماده‌ بکاری ناوگان آتش نشانی فولاد خوزستان خریداری شد.
محمد احمدی مدیر خرید مواد مصرفی و اقلام عمومی شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: این خودروهای آتش نشانی در مقیاس سنگین برای اولین بار وارد کشور شده است.
وی افزود: تامین این خودروها نزدیک به دو سال به طول انجامید. این دستاورد آن هم در اوج تحریم ها نشان از روحیه جهادی مدیران و کارکنان شرکت فولاد خوزستان است.
در ادامه مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست فولاد خوزستان گفت: این خودروها از نوع اسکانیا مدل P410 با کاربری آتش نشانی، ساخت کمپانی زیگلر (ziegler)، دارای مخزن آب با ظرفیت ۱۰ هزار لیتر و مخزن فوم با ظرفیت هزار لیتر است. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به مخزن پودر با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم برای مهار نمودن انواع حریق (جامد، مایع‌ و گاز)، پمپ با دبی ۴ هزار لیتر بر دقیقه و قابلیت پمپاژ آب تا ۶۵ متر در ارتفاع بالا اشاره کرد.
وی افزود: دارا بودن ۴۳ تجهیز جانبی اطفایی از جمله: مانیتور پرتابل با ظرفیت ۱۲۰۰ لیتر بر دقیقه، انواع کف سازها و توربو نازل ها با برند AWG و ست تجهیزات تنفسی، دیگر برتری های این دو خوردوی آتش نشانی به شمار می آیند. همچنین تمامی اتصالات و مخازن، متناسب با آب و هوای خوزستان و ضد خوردگی ساخته شده اند.
مدید بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست در پایان از همکاری بی‌ دریغ مدیرعامل، هیات مدیره و سایر مسئولان شرکت فولاد خوزستان تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است، کامیون‌های یادشده، روز سه‌ شنبه ۲۴ دی‌ماه ۹۸ وارد شرکت فولاد خوزستان شدند.

 

11

54

354

۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۸۱
کد خبر : ۶۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید