اخبار

بیمه آتش سوزی جامع خانوار برای کارکنان فولاد خوزستان

بیمه آتش سوزی جامع خانوار برای کارکنان فولاد خوزستان
در دیدار مدیران ارشد شرکت های بیمه البرز و فولاد خوزستان، بیمه آتش سوزی جامع خانوار برای کارکنان فولاد خوزستان با پوشش ۲ میلیارد ریال انجام شد.
این دیدار روز دوشنبه ۱۸ آذرماه ۹۸ در سالن کنفرانس مهمانسرای نور با حضور مسئولان ارشد بیمه البرز کشور به سرپرستی علیرضا مقرب مدیر بیمه های آتش سوزی و با استقبال جمشید عادلی مقدم معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، محمود صداقتی مدیر عامل شرکت تامین آتیه فراگیر و جمعی از مدیران فولاد خوزستان برگزار شد.
علیرضا مقرب مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه البرز در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان از مجموعه های بزرگ صنعتی کشور است که همکاری قابل توجه ای با بیمه البرز دارد.
وی افزود: بیمه البرز سعی دارد اعتماد شرکت فولاد خوزستان را به نحو مطلوب پاسخگو بوده و خدمات که به این شرکت ارائه می شود را افزایش دهد.
در ادامه محمود صداقتی مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر از شرکت های تابعه فولاد خوزستان اظهار داشت: دغدغه ای مدیرعامل فولاد خوزستان و ما ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به تمامی کارکنان است.
وی گفت: شرکت بیمه البرز در مدت همکاری خود، خدمات ارزنده ای به فولاد خوزستان داشته است؛ لیکن توقع ما افزایش این خدمات جهت رفاه هر چه بیشتر کارکنان می باشد. 
صداقتی با ارائه توضیحات درباره قراردادها در این جلسه، خواسته‌ های فولاد خوزستان را مطرح نمود.
وی با اشاره به بیمه آتش سوزی جامع خانوار اذعان داشت: این بیمه برای کارکنان فولاد خوزستان بصورت رایگان اقدام شود. بدین ترتیب که تمامی کسانی‌ که برای بیمه نمودن (شخص ثالث و بدنه) خودروی خود به دفاتر شرکت مراجعه می‌نمایند، در قبال آن یک بیمه آتش سوزی رایگان به ارزش ۲ میلیارد ریال برای از بین رفتن اثاثیه منزل و ساختمان بر اثر آتش‌سوزی، در آینده نزدیک دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر با اشاره به پُرتفُوی (سبد سهامی که از ترکیب مناسبی از دارایی ها و تعهدات تشکیل می شود) موجود برای شرکت فولاد خوزستان افزود: در قدم نخست با دعوت از مدیران ارشد شرکت بیمه البرز، مشکلات موجود در حوزه های مختلف مطرح و نسبت به حل آن‌ها تاکید گردید؛ در قدم دوم نیز یک سری امتیازها بیمه ای برای شرکت و به‌ ویژه کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی مورد درخواست است.
وی در بیان قدم سوم گفت: فولاد خوزستان در راستای رفاه کارکنان خود انتظار دارد که تمامی مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌های خصوصی، پاراکلینیک ها و درمانگاه‌ های واقع در شهرستان اهواز برای مراجعات بستری و سرپایی، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، پزشک عمومی، بیمارستانی و دندانپزشکی بدون نیاز به معرفی‌نامه و تنها با ارائه کدملی و دفترچه ای که از طرف بیمه گر برای بیمه شده صادر می‌شود، برای کارکنان قراردادی و پیمانکار خدمات مطلوب ارائه نمایند. 
صداقتی افزود: بخشی از این طرح مربوط به زیرساخت‌های اینترنتی مراکز درمانی بوده که در مدت زمان کوتاهی مقدمات آن فراهم خواهد شود. همچنین قراردادی با درمانگاه دویست دستگاه برای استفاده کارکنان قراردادی، پیمانکاران مستمر و کارکنان دائمی که مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند بسته خواهد شد تا از امکانات این درمانگاه بهره مند گردند.
مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر درباره بیمه مسئولیت خاطر نشان کرد: تمامی پیمانکارانی که با فولاد خوزستان همکاری می کنند و قرارداد بیمه مسئولیت دارند، از سوی شرکت تامین آتیه فراگیر خدمات دریافت می کنند. به‌ گونه‌ای که، حق بیمه رقابتی برای شرکت‌ های پیمانکاری که برنده می‌شوند، ارائه می گردد و بصورت اقساط با باجه ای که برای آنان در نظر گرفته می‌شود، بیمه مسئولیت صادر می گردد.
وی ضمن تشکر از همراهی سایر مسئولان از تداوم چنین جلساتی در آینده و در راستای رفع مشکلات و رفاه بیشتر کارکنان در خصوص خدمات بیمه ای خبر داد.

گفتنی است، در پایان این دیدار گروه مدیران بیمه البرز کشور با همراهی محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان از بخش های تولیدی این شرکت بازدید نمودند.

 

213

315

61

۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۰
کد خبر : ۵۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید