اخبار

شرکت فولاد خوزستان الگوی پیشرو در خلق ارزش های مشترک با جامعه است

شرکت فولاد خوزستان الگوی پیشرو در خلق ارزش های مشترک با جامعه است
جلسه مشترک بررسی پروژه های عمرانی شرکت فولاد خوزستان، راه و شهر سازی، شهرداری اهواز، فولاد اکسین خوزستان و شرکت ملی گاز استان برگزار و تصمیمات لازم جهت رفع موانع و تسریع در اتمام پروژه ها اتخاذ گردید.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این جلسه که شامگاه روز سه شنبه مورخ ۱۲ آذرماه ۹۸ در مهمانسرای نور شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سید نوراله حسن زاده معاون اقتصادی استاندار، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان، موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی همچون راه و شهرسازی، شرکت ملی گاز، توزیع برق، مناطق شهرداری و... حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه استاندار و شهردار کلانشهر اهواز ضمن تقدیر از حمایت ها و اقدامات فراتر از انتظار شرکت فولاد خوزستان در قالب مسئولیت های اجتماعی، از نقش سازنده علی محمدی مدیرعامل این شرکت تقدیر و تشکر نموده و فولاد خوزستان را به عنوان بنگاهی متعالی و فعال در خلق ارزش های مشترک با جامعه و الگویی شایسته برای سایر بنگاه های تولیدی و صنعتی، ستودند.
در ادامه دستیار ویژه استاندار در زمینه پیگیری پروژه های عمرانی مصوبات قبلی کارگروه مربوطه را قرائت و مسئولین ذیربط گزارش های لازم را ارائه نمودند.
در ادامه با توجه به اینکه شرکت فولاد خوزستان در تمامی موارد مصوب قبلی تعهدات خود را بطور کامل انجام داده است و برخی موارد در حوزه دستگاه های اجرایی با تاخیر مواجه بوده اند، با مساعدت مدیرعامل فولاد خوزستان و به منظور تسریع در اتمام پروژه ها، فراتر از تعهدات توافق شده و با هدف کمک به آبادانی استان و شهرستان اهواز، بخشی از تعهدات دستگاه های اجرایی شامل: ادامه عملیات تکمیلی پروژه تقاطع غیر همسطح شرق اهواز، دو باند نمودن جاده ۳۰۰ دستگاه، طراحی و اجرای جاده اتصال ۲۰۰ دستگاه به اتوبان آیت الله مدرس و همچنین تکمیل ساختمان و تجهیزات بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهدای فولاد خوزستان از سوی فولاد خوزستان تقبل و این موارد به عنوان اهم مصوبات در این جلسه که تا نیمه شب به طول انجامید، مصوب شد.
در پایان مقرر گردید طی دو ماه آینده جلسه مشابه ای جهت پیگیری و ارائه گزارشات و اقدامات مصوب شده برگزار گردد.

 

6

354

 15

۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۳
کد خبر : ۵۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید