اخبار

فولاد خوزستان سال جدید را با رکوردهای تازه آغاز کرد

فولاد خوزستان سال جدید را با رکوردهای تازه آغاز کرد
فولاد مردان شرکت فولاد خوزستان در ادامه کارنامه درخشان تولید و عرضه شمش فولاد خود در سال گذشته، با شکستن رکوردهای تولید شمش و آهن اسفنجی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین، آغازی شایسته را برای این فولادساز بزرگ کشور در سال جدید رقم زدند.

گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در این زمینه به نقل از علی اشکانی‌پور مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید حاکیست، تولید شمش فولاد در روز سیزدهم فروردین ماه امسال به 12 هزار و 509 تن رسید که رکورد قبلی آن 12 هزار و 240 تن در 26 دی ماه سال پیش بود. همچنین در روز دوازدهم فروردین سال جدید کارکنان تلاشگر واحدهای احیاء مستقیم فولاد خوزستان 12 هزار و 282 تن آهن اسفنجی تولید کردند و رکورد قبلی خود را که در روز یازده خرداد ماه سال 95 بدست آمده بود باز هم بهبود بخشیدند.

این گزارش به نقل از علی اشکانی پور حاکیست، شرکت فولاد خوزستان همچنین طی سال 95 با تولید قریب به 3 میلیون 600 هزار تن فولاد و عرضه 3 میلیون و 720 هزار تن شمش به داخل و خارج از کشور، رکورد تازه‌ای در تاریخ تولید شمش و ارسال محصول خود برجای گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان وی ضمن تبریک موفقیت‌های بدست آمده تصریح کرد: فولاد خوزستان در حالی روزهای آغازین سال تولید و اشتغال را با رکوردشکنی‌های تازه خود پشت سر می‌گذارد که کارنامه موفقیت‌های این شرکت در تولید و عرضه شمش فولاد در بازارهای داخلی و جهانی طی سال گذشته حاوی ارقام و رکوردهای افتخار آفرینی بوده است.

رکوردهای تازه

وی افزود: با توجه به شرایط دشوار اقتصاد جهانی و ملی در مدت یاد شده لازم است دستاوردهای فنی و اقتصادی قابل توجه شرکت فولاد خوزستان در راستای رهنمود اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری به لحاظ کارشناسی مورد ارزیابی قرار گرفته و از کلیه کارکنان، مدیران، دست اندرکاران و مشارکت‌کنندگان در این حماسه ارزشمند تقدیر شود.

اشکانی‌پور در تشریح جزییات رکوردهای تولید شرکت در سال گذشته اظهار داشت: بخش فولاد‌سازی و واحدهای متعددی از بهره‌برداری و فروش شرکت طی سال 95 موفق شدند به ارقامی در تولید و ارسال سالانه دست یابند که هر کدام رکورد سال محسوب می‌شود. این واحدها که به کمک واحدهای پشتیبانی و تامین مواد اولیه و قطعات برای مجموعه شرکت افتخارآفرینی کرده‌اند شامل بخش فولادسازی در تولید محصول شمش، ارسال محصول، ریخته‌گری اسلب یک، تولید مذاب، احیاء مستقیم در مجموع تولید اسفنجی، زمزم یک و دو، مدول شماره 3 احیاء 2 و گندله‌سازی یک بوده‌اند.

به گفته اشکانی پور همچنین ارسال ریلی محصولات صادراتی، اسلب در مجموع و اسلب یک، واحدهای احیاء مستقیم در مجموع و زمزم 2 نیز هر کدام در طول سال 95 موفق به شکستن رکورد تولید ماهانه و عملکرد خود شده‌اند و در کل، عملکرد به موقع و هماهنگ تمامی واحدهای بهره‌برداری و پشتیبانی و نیز عزم یکپارچه کارکنان در تمامی بخش‌ها موجب تحقق صد در صدی اهداف شرکت در سال قبل بوده است.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید در پایان تاکید نمود: ارزش همدلی موجود در فولاد خوزستان و تلاش همگانی کارکنان و مدیران در تمامی سطوح شرکت آنجا بیش از پیش مشخص می‌شود که همزمان با حجم بالای تلاش تولید و تدارکات، با دقت در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و نیز اولویت دادن به ایمنی و سلامت کارکنان همراه بوده است. به طوری که آمارها و گزارشات زیست محیطی و ایمنی همزمان در مدت یاد شده خوشبختانه بیانگر موفقیت شرکت در کاهش آلاینده‌ها و سپری نمودن ماه‌های بدون حادثه شدید در تمامی بخش‌های شرکت بوده و امیدواریم با همین روند مطلوب و شایسته ادامه یابد.

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۰
کد خبر : ۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید