اخبار

مدیرعامل در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی

مدیرعامل در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی
رونق تولید، افزایش صادرات و کاهش حوادث از جمله نتایج مثبت در خدمت رسانی به مناطق محروم است.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی که عصرگاه ۵ آذرماه ۹۸ در سالن کنفراس ساختمان این حوزه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: گاهی اوقات نیاز به کمک نظامی وجود دارد؛ در جای دیگر خدمت‌رسانی به مردم سیل زده، زلزله‌زده و محروم در نظر می‌باشد. مهمترین بخش، اقدام به موقع و به‌ جای نیروهای بسیج در عرصه اجتماعی است.
محمدی هدف از تشکیل بسیج را کمک به انقلاب اسلامی مردمی دانسته و گفت: همواره باید گوش به زنگ سخنان مقام معظم رهبری بوده و انتظار ایشان از نیروهای بسیجی، مدنظر این عزیزان قرار بگیرد. از مهمترین فعالیت‌های بسیج حوزه بقایی هم‌ راستا نمودن فعالیت‌های خود با نیازها و اهداف شرکت فولاد خوزستان بوده است.
مدیرعامل فولاد خوزستان با تشکر از تلاش شبانه‌روزی فرماندهی حوزه و نیروهای بسیجی شرکت تصریح نمود: این تشکل با حضور در عرصه‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و سیل‌زده قدم‌های بزرگی برداشته است.
وی در بخش دوم سخنان خود اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در کنار فعالیت‌های توسعه و تولیدی خود، وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را نیز بر عهده دارد. اگر ما بتوانیم در خدمت‌رسانی به مردم درست عمل نماییم، بسیاری از مشکلاتی که دامن‌گیر میهن اسلامی گشته حل می‌شود.
محمدی با اشاره به مشکلات پیش آمده در چند روز گذشته که برخاسته از مشکلات اقتصادی است با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.
وی کمک‌رسانی به مردم استان را نوعی پدافند غیرعامل برشمرده و اذعان نمود: کمک و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم استان، عامل بازدارنده در بروز حوادث و رونق تولید می‌شود.
مدیرعامل فولاد خوزستان با ابراز امیدواری در ادامه دار شدن این گونه فعالیت ها به‌وسیله بسیج شرکت فولاد خوزستان گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم نوعی سرمایه گذاری می‌باشد که نتایج مثبت آن از جمله رونق تولید، افزایش صادرات و کاهش حوادث در شرکت فولاد خوزستان است.
در ادامه نشست حسن مقدمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان اظهار داشت: ما در هر مسئولیتی که هستیم باید در راه احیای شجره طیبه بسیج گام برداریم.
مقدمی در ادامه سخنان خود اقدامات بسیج را به دو دسته بیرونی و درونی تقسیم نموده و تصریح نمود: اقدامات درونی شامل آماده‌سازی و توانمندسازی بسیجیان بوسیله‌ی احیا و توسعه‌ی بصیرت و معنویت در میان آنان است. اقدامات بیرونی بسیج نیز شامل خدمت‌رسانی به مناطق محروم، سیل‌زده و کمک به نظم اجتماعی است و خوشبختانه در تمامی عرصه‌ها اعتماد و اتکا به بسیج ثمربخش بوده است.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه نموده و اظهار داشت: این حوزه در عملکرد دو سالانه خود، برنامه‌هایی در سرفصل‌ فرهنگی شامل: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، هفته‌ دفاع مقدس، بسیج کارگری، بسیج مستضعفین و محافل انس با قرآن مختص کارکنان، خانواده ها و دانش آموزان، سرفصل عملیاتی شامل: برگزاری شیفت ایثار در بخش‌های تولیدی، سرفصل امنیتی شامل: آموزش‌های نظامی و سرفصل آموزشی شامل: کلاس‌های عقیدتی، فرقه شناسی و طرح اخوت کارگری و سازندگی به انجام رسانده است.
مقدمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، بدلیل عملکرد چشمگیر خود، به عنوان حوزه برتر در میان حوزه‌های بسیج استان خوزستان در سال ۹۸ انتخاب شد.

546

35

.32

364  

۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۲
کد خبر : ۵۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید