اخبار

کمیته فنی متناظر TC17 فولاد برای ششمین سال متوالی، کمیته نمونه کشور شد

کمیته فنی متناظر TC17 فولاد برای ششمین سال متوالی، کمیته نمونه کشور شد
همایش روز ملی استاندارد، همه ساله با هدف بهبود فرآیند جهانی‌ شدن و کمک به پایداری فرآیندهای کسب و کار و توسعه ارتباطات و حمایت از واحدهای تولیدی، با همت سازمان ملی استاندارد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش یاد شده سه‌شنبه ۱۶ مهرماه ۹۸ در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد و نیره پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران درباره‌ی بهبود گسترش دانش فنی و تاثیر مثبتی که بر رشد اقتصادی دارد، در این مراسم سخنرانی کرد. 
محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت فولاد خوزستان و نایب رییس کمیته فنی متناظر TC17 در گفت و گو با خبرنگار روابط‌ عمومی اظهار داشت: بر اساس نتایج حاصل از بررسی‌های سازمان ملی استاندارد ایران، کمیته‌ی فنی متناظر TC17 فولاد (متناظر سازمان بین المللی استاندارد ISO) برای ششمین سال متوالی به عنوان کمیته فنی متناظر نمونه کشور انتخاب شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم از مدیران واحدهای تولیدی برتر، مسئولان کنترل کیفیت و کمیته های فنی متناظر نمونه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد؛ همچنین از امیر حسینی کلورزی رییس بازرسی جوش و تست های غیر مخرب از مجموعه مدیریت بازرسی و خدمات فنی فولاد خوزستان در جایگاه دبیر تدوین نمونه ملی در سطح استان خوزستان با اهدای لوح، تقدیر شد.

۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۷۹
کد خبر : ۴۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید