اخبار

نمایشگاه فرصتی دوسویه برای گروه فولاد خوزستان و سازندگان است

نمایشگاه فرصتی دوسویه برای گروه فولاد خوزستان و سازندگان است
نمایشگاه بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان فرصتی است دو سویه، برای گروه فولاد خوزستان تا با بهره‌گیری از حداکثر توان سازندگان داخلی ضریب اطمینان پایداری تامین مواد و قطعات خود را افزایش دهد و شرکت‌های سازنده از طریق فراهم شدن بستر توانمندی‌های خود را عرضه نمایند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جعفر جنامی‌نیا مدیر انبارها و کنترل کالا با بیان این مطلب افزود: واحد سفارشات در مجموعه انبارها و کنترل کالا عهده‌دار تعیین کالاهای مصرفی و عمومی نیازمند بومی‌سازی بهمراه اعلام مشخصات فنی آنها و ثبت اطلاعات مربوطه در وب سایت نمایشگاه می‌باشد. همچنین در انبارهای شرکت، همکاران اینجانب کلیه مراحل آماده‌سازی مواد، قطعات و تجهیزات نمایشگاهی را صورت داده و عملیات انتقال آنها از محل انبارهای متعدد شرکت به محل نمایشگاه، جانمایی، استقرار و برگشت‌شان به محل شرکت را برعهده دارند.

وی با بیان فعالیت‌های بومی‌سازی که تاکنون انجام شده، برنامه‌های سال جاری را اینچنین تشریح کرد: شرکت فولاد خوزستان به عنوان قطب صنعتی کشور و یکی از پیشتازان بومی‌سازی صنعت فولاد همواره زمینه‌ای مناسب برای طرح ایده‌های خلاقانه از جانب شرکت‌های مهندسی و ساخت جهت بومی‌سازی فناوری این صنعت فراهم نموده است. شراکت‌های موفقی که با سازندگان مختلف در سی سال گذشته شکل گرفته و نتایج مثمرثمر، دال بر این واقعیت است. اجرای طرح‌های بومی‌سازی کارخانه تولید آهن اسفنجی زمزم، کوره پاتیلی و تولید کاتالسیت‌ها فقط نمونه‌هایی از این موفقیت‌های بزرگ است. امسال هم با تمرکز بر استفاده از حداکثر توان شرکت‌های سازنده داخلی و درون استانی، فولاد خوزستان برنامه‌ای مدون جهت افزایش تعاملات و همکاری‌ با شرکت‌های توانمند از طریق ارزیابی مستمر عملکردشان، ارائه فرصت‌های همکاری و همچنین حمایت‌های فنی و... دارد.

جنامی‌نیا با اشاره به نقش پررنگ این شرکت در حمایت از سازندگان و افزایش انگیزه آنها در زمینه بومی‌سازی و تعامل بیشتر با صنعتگران گفت: بهبود و ارتقای روش‌های عرضه فرصت‌های همکاری، دستورالعمل‌های ارزیابی سازندگان، و پشتیبانی‌های مختلف همگی دال بر اعتقاد وافر گروه فولاد خوزستان به یک رابطه برد برد و بلند مدت با سازندگان مستعد و توانمند داخلی است. برگزاری همین نمایشگاه، رویکردی جدید جهت تقویت شبکه‌های همکاری با صنعتگران موفق است که قطعاً موجب افزایش انگیزه آنها در جهت حضور موثرتر در زنجیره ارزش صنعت فولاد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هنر مدیریت در تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست. شرایط فعلی کشور و افزایش تحریم‌ها محدودیت‌هایی را در زمینه تامین پایدار مواد، قطعات و تجهیزات صنعت ایجاد می‌کند لیکن می‌بایست از هر فرصتی جهت ایجاد بستر افزایش خوداتکایی، شکوفا شدن ایده‌های نوآورانه و افزایش اعتماد به نفس نزد تحصیلکرده‌های دانشگاهی و صنعتگران، به نحو احسن بهره برد. باورمان این است که این رویکردهای حمایتی و مدیریتی، به ثمر می‌نشیند و نهایتاً موجب پایداری تولید، اشتغال و بهبود رفاه جامعه می‌گردد.

مدیر انبارها و و کنترل کالا در پایان گفت: فولاد خوزستان به عنوان بزرگترین عرضه‌کننده شمش فولاد و یکی از قطب‌های صنعتی کشور و منطقه برای اینکه نقش پررنگ خود را در اقتصاد و صنعت فولاد کشور حفظ و ارتقا دهد نیازمند کاهش ریسک و ارتقای ضریب پایداری تامین مواد، قطعات و تجهیزات برای فرآیندهای متنوع تولید خود است. وجود شرکت‌های دانش بنیان با انگیزه، سازندگان توانا و مجریان موفق  طرح‌ها، برای شرکت‌های بزرگ صنعتی من جمله گروه فولاد خوزستان مفید و ضروری می‌باشد. لذا گروه فولاد خوزستان استراتژی خود را بر توسعه قابلیت‌ها در کل زنجیره ارزش و پیگیری رابطه برد- برد  با شرکای استراتژیک خود قرار داده است. امیدواریم تداوم این حرکت موجب رشد و شکوفایی صنعت و اقتصاد در کشور عزیزمان شود.

۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۳۴
کد خبر : ۴۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید