اخبار

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم
جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های آنان شامگاه ۲۷ مردادماه ۹۸ در محل فرهنگسرای فولاد، تالار طوبی برگزار شد.
   2754
 
 

 

در ابتدای مراسم، با دعوت مجری فولادی جشن از حاضران در سالن، یک مسابقه خوانندگی اجرا گردید و در این بخش به ٣ نفر از شرکت کنندگان جایزه اهدا شد. 
در ادامه ٢ قطعه موسیقی توسط خواننده جوان، محسن عباسی اجرا شد، که با همراهی حاضرین در سالن صورت پذیرفت.
پس از آن گروه تئاتر «کارن» اجرای بسیار شادی را تقدیم خانواده بزرگ فولاد خوزستان کرد و دقایق خاطره انگیزی برای آنان در جشن عید سعید غدیر خم خلق شد.
همچنین در ادامه این مراسم حامد نیسی، خواننده خوش صدای خوزستانی روی صحنه حاضر شد و ٣ قطعه شاد عربی و بختیاری اجرا کرد.
گفتنی است، پس از اجرای این برنامه ها، گروه تردستی فانوس با اجرایی حرفه ای سالن را به وجد آورد. 
مولودی خوانی علی ایزدی در وصف مولای متقیان و اجرای سرود دانش آموزی توسط گروه همخوانی و سرود نادیان انتظار متشکل از دانش آموزان نوجوان فولاد خوزستان پایان بخش این مراسم بود. 
از نکات قابل توجه این جشن که با همکاری شورای عالی فرهنگی و واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده های آنان بود؛ همچنین هم زمان با این جشن برنامه های متنوعی برای کودکان شامل نمایش عروسکی، نقاشی و شعرخوانی در دویست دستگاه، تالار طوبی تدارک دیده شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، فولاد خوزستان در روزهای آینده نیز برنامه های متنوعی برای گرامیداشت دهه ولایت در شرکت و مناطق اطراف آن در نظر دارد.

 

32

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۱۵
کد خبر : ۴۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید