اخبار

مدیرعامل : از کلیه دست اندرکاران نمایشگاه بومی سازی تقدیر کرد

مدیرعامل : از کلیه دست اندرکاران نمایشگاه بومی سازی تقدیر کرد
 
 به نام خداوند بخشنده و مهربان
همکاران محترم، مشارکت کنندگان ارجمند و بازدید کنندگان گرامی
حمد و سپاس خداوند سبحان را که یکبار دیگر این توفیق و افتخار را نصیب‌مان کرد تا «اولین نمایشگاه بومی‌سازی گروه فولاد خوزستان» با مدد و تلاش ارزشمندتان با موفقیت به کار خود پایان دهد و نوید آغاز دوره‌ای جدید جهت حمایت از صنایع کوچک، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان را به ارمغان آورد.
شاید به جرات بتوان گفت مهمترین رویداد در عرصه صنعت بومی‌سازی فولاد در خوزستان به ویژه در بخش صنایع پایین دستی «نمایشگاه بومی‌سازی گروه فولاد» است. سیاست‌ها و برنامه‌هایی که از روز نخست تدوین شد همگی از«جنس عمل و به دور از شعار زدگی» بود.
در این مدت تلاش تمامی کارکنان فولاد در راستای تعامل، همفکری و همکاری با انجمن‌ها، تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های داخلی استان و همچنین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان جهت استفاده از توانمندی‌های آنان بود.
این نمایشگاه فرصتی بسیار خوب برای به اشتراک گذاشتن تجارب فعالان صنعت فولاد و شناخت فرصت‌های جدید و دستاوردهای کسب شده در این صنعت بود؛ بطوری که نمایشگاه بومی‌سازی محلی مناسب برای رایزنی و تبادل نظر شرکت‌های داخلی استان را فراهم کرد و در نهایت منجر به انعقاد تفاهم‌‌نامه‌های جهت همکاری در آینده گردید.
اینک در ابتدای این مسیر روشن، این نوید را می‌دهیم که با همتی مضاعف و عزمی راسخ‌تر و با برنامه‌ریزی منظم و منسجم، شمارش معکوس برای قطع وابستگی کامل به خارج را آغاز نموده‌ایم و این فرصت را مغتنم شمرده و به تمامی شرکت‌ها، انجمن ها، تشکل‌ها و صاحبان صنایع کوچک این امید را می‌دهیم که با نگاهی مسئولانه و متعهدانه در کنارشان هستیم.
امیدواریم با بهره جستن از نظرات سازنده و پیشنهادات مفید و ارزنده همه مشارکت کنندگان در نمایشگاه بستری فراهم شود تا از تجربیات ارزشمندتان در آینده بهره‌ای لازم را ببریم.
لذا به مصداق حدیث «من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق» ضمن سپاس و قدردانی بخاطر زحمات بی دریغ و خالصانه همه‌ی مسئولان، کارکنان در پیشبرد اهداف این شرکت، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، سلامت، سعادت، موفقیت و بهروزی شما را آرزومندم.
علی محمدی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۴۶
کد خبر : ۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید